|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bertramsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 02-Marts-2008 kl. 17:15 |
Hej.. Jeg har ikke lige så meget forstand på dette område så spørger herinde. Jeg skal have koblet min pc til mit tv. Jeg har denne computer: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 4400910070 Og et Toshiba lcd tv.. Hvilket kabel skal jeg så have? På forhånd tak |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
med mindre din computer har HDMI udgang skal du have fat i et VGA kabel
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Hvis din bærbar har DVI indgang kan du købe et DVI - HDMI stik istedet for et VGA.. DVI er også bedre..
Men HDMI - HDMI er at fortrække:) |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |