|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
And_Christensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 15:48 |
Jeg skal have ført mit tv signal i ind soveværelset fra stuen. Det er ikke muligt at trække et kabel, så jeg har tænkt på noget trådløst grej. Har bare et gammel CRT 26" stående der inde så det er næsten lige meget med kvaliteten. Det jeg søger er: 1) En sender der kan overfører tv kanaler uden at mit tv i stuen er tændt, og jeg skulle samtidig kunne skifte kanal inde i soveværelset. 2) Det ville være rart hvis det kunne lade sig gøre så at overfører et scart signal også (i dette tilfælde min ps3 da controllerne sagtens kan række derind. Håber på lidt hjælp |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
prøv at se her, der har jeg også skrevet lidt i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29738
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |