|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:09 |
Jeg har netop erhvervet mig en PSP. Jeg tænkte på, om det ikek er muligt at streame musik, billeder og film fra eksempelvis Twony Media Server, ligesom det er med PS3éren?
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Jeg har en ven der har en PSP, og han siger det ikke er muligt at spiller AVI film på den. Men hvis du har en PS3, kan du jo bruge remote play og på den måde spille AVI film på den.
|
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Ja, men det var for at slippe for at skulle tænde PS3éren, når jeg ville streame film, billeder eller musik. For hvis jeg alligevel skal tænde PS3éren, så kan jeg jo lige så godt bruge den (forudsat at tvet er ledigt selvfølgelig
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Ja men du kan jo have PSP'en med på arbejde, og se dine PS3 film på arbejdet over nettet.
Men så vidt jeg ved, er det ikke muligt at streame endnu fra en PSP. |
|
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
![]() |
Det med at streame via internettet, det er lidt.. hmm, weird. Jeg tror det er min firewall som blokere, men det er endnu ikke lykkedes mig. Det er heller ikke lykkedes mig at finde den port der skal åbnes for at det virker. Jeg har dog heller ikke gjort så meget for det, da den primært var til hjemmebrug, og derfor køre på det lokale net. Btw.. Hvordan forbinder den egentlig til PS3éren. Er det via Bluetooth eller WiFi? Lidt underligt at se ens PS3 er i standby, (man kan høre en meget svag susen fra ventilatoren, hvis man lægger øret helt ned til). Og på en måde fedt nok, at man kan tænde PS3éren fra PSP. Det er bare imponerende, at der skal hele 5 tastetryk til, (kan dog reduceres til 4, hvis man vælger at ikke vise det ene billede som standard). Det overrasker mig dog vildt meget, at PSPén ikke kan streame fra en media server. Det er næsten for vanvittigt, når nu det har WiFi, og netop kan afspille billeder, musik og film.
|
|
![]() |
|
![]() |
Vi har prøvet med både WiFi og der virkede det fint. Men vi havde dog også problemer med at få det til at virke når han ikke var på mit net.
Men har du husket at updatere din PSP, han fortalte mig at der kommer virkelig mange nye funktioner når man opdatere. |
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Har i prøvet med PSP MEDIA SERVER. den fungerer via RSS feed. Den bruger jeg
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej.. Hvor finder man den?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Måske skulle du overveje at opgradere din PSP, hvis det stadig er muligt? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |