recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fik min 710 gennem fælleskøbet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFik min 710 gennem fælleskøbet

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Rookie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: Fik min 710 gennem fælleskøbet
    Sendt: 26-April-2005 kl. 19:44

Hejsa alle sammen

Som en af de heldige Roskilde borgere har jeg fået min 710 i sølv allerede i går i Sony butikken i Roskilde.

I har noget at glæde jer til.....!

Jeg har en lille bemærkning, ikke fordi det betyder alverden: på min faktura står der: "Rabat (599,00 dk.)"...... når jeg så lægger 4.400 til 599,00 synes jeg ikke det passer lige sammen med den vejledende pris på 5.500,00 dk..... men jeg sparede godt nok 500 dask alligevel.. og jeg bad også om de 5 skiver som de har lovet, og fik dem uden problemer. I øvrigt får man virkelig service for pengene i Sony Center i Roskilde - andre kunne lære noget af dem.

Om recorderen: støjfrit hvis man gør lige som mig - lægger to musemåtter under maskinen.... lækker i menuer, reagerer hurtigt på tasterne, flot optagekvalitet .... og ikke mere for nu, jeg har ikke haft tid endnu til at lege med den for alvor....

Adrian

Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 19:48

Var din så ikke kodefri eller?

Jeg bor selv i Roskilde, så hvis vi allerede kan få den leveret kodefri, kan jeg lige så godt selv slå et smut forbi butikken :)

Kim
Til top
Rookie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 19:51

De havde nogle stykker som ikke kunne gøres kodefri, derfor kunne jeg få den med det samme. Hvis du skal have den kodefri skal du vente....

Jeg har ikke behov for kodefri.... og kunne heller ikke vente.

Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 20:11

Ok

Så må jeg jo bare vente lidt endnu, eller give dem et kald.

Kim
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Rookie Rookie skrev:

De havde nogle stykker som ikke kunne gøres kodefri, derfor kunne jeg få den med det samme. Hvis du skal have den kodefri skal du vente....

Jeg har ikke behov for kodefri.... og kunne heller ikke vente.

Var der så dansk manual med, eller bliver den eftersendt?

Mvh Michael

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Rookie Rookie skrev:

Hejsa alle sammen

Som en af de heldige Roskilde borgere har jeg fået min 710 i sølv allerede i går i Sony butikken i Roskilde.

I har noget at glæde jer til.....!

Jeg har en lille bemærkning, ikke fordi det betyder alverden: på min faktura står der: "Rabat (599,00 dk.)"...... når jeg så lægger 4.400 til 599,00 synes jeg ikke det passer lige sammen med den vejledende pris på 5.500,00 dk..... men jeg sparede godt nok 500 dask alligevel.. og jeg bad også om de 5 skiver som de har lovet, og fik dem uden problemer. I øvrigt får man virkelig service for pengene i Sony Center i Roskilde - andre kunne lære noget af dem.

Om recorderen: støjfrit hvis man gør lige som mig - lægger to musemåtter under maskinen.... lækker i menuer, reagerer hurtigt på tasterne, flot optagekvalitet .... og ikke mere for nu, jeg har ikke haft tid endnu til at lege med den for alvor....

Adrian

Det virker lidt mystisk det med pengene? '

Måske Sony Roskilde har valgt at sælge den en 500 mand billigere? Pludselig syntes jeg ikke tilbudet lugter vildt godt mere. Det er tæt på, at man kan spare de 5-600 hundrede krone ret nemt, hvis man er en god kunde i en butik. Men på disse >200 bestillinger, må vi være super kunder hos Sony!

Hmm.. gad vide hvad de sælger 910'eren til normalt i butikken?

Moef

Til top
Petlinds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-April-2005
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 21:36
Det er vel aldrig nogle der har sagt at Sony Centeret i Roskilde ville tage den vejledende pris for den !

Men vi har da stadig fået en god pris og hvis der også er kanon god service - ja så kan jeg ikke se at der er noget at brokke sig over.

Nu glæder jeg mig bare til de får 910'eren hjem
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 21:45

Hej Moef

Oprindeligt skrevet af Moef Moef skrev:

Måske Sony Roskilde har valgt at sælge den en 500 mand billigere?

400 kr. billigere. Men Merlin tager f.eks. den vejledende pris på 5500.

Pludselig syntes jeg ikke tilbudet lugter vildt godt mere. Det er tæt på, at man kan spare de 5-600 hundrede krone ret nemt, hvis man er en god kunde i en butik.

Ja, men prøv om du kan på denne model. 4400 kr for HX710 og 5200 kr HX910 er en rigtig god pris herhjemme, tilmed for en kodefri udgave (valgfri).

At det så tilmed er et Sony Center, som har forkøbsret fra Sony Central-lager (dvs. burde kunne sikre en stabil leverance i det tempo som Sony kan levere) er jo bare endnu et plus.

Men på disse >200 bestillinger, må vi være super kunder hos Sony!

Ja, og hvis modellen var 6 måneder gammel kunne vi tilmed have opnået en ekstra rabat på det .... men ikke på en ny model som Sony først er begyndt at levere.

Vi har presset forretningens advance ned på et minimum, og de har jo lige stort arbejde med hver af jer uanset om det er 10, 30 eller 200.

Hmm.. gad vide hvad de sælger 910'eren til normalt i butikken?

Formentlig en tusse over fælleskøbsprisen. Men er det ikke ligemeget, du får en ny god recorder leveret til en god pris - via en dansk leverandør.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 22:06

Jamen jeg er såden set også glad nok for tilbudet. Jeg syntes bare at der skulle have stået 5000 kr. og 6200 kr. her på sitets (I stedet for den vejledende). Det vil give et noget klare billede af, hvad den egentlig kommer til at koste, samt hvad vi spare og hvor godt tilbudet er.

Ingen tvivl om, at det stadig er et godt tilbud. Men hvis den allerede fra day one sælges billigere hos Sony selv, burde man skrive det.

Samtidig vil jeg da også gerne takke alle de frivillige som har gjort det muligt for os, at handle billigt hos Sony, tak til site crewet

Moef

Til top
Perfektionist Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Marts-2005
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 22:08

Hej alle

Jeg bor lige ved siden af Sony Center Roskilde. Deres prisskilt på HX 710 siger faktisk DKK 4.999,00. Lad mig også lige tilføje, at jeg altid har oplevet en første klasses service og viden netop der!

Til top
Perfektionist Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Marts-2005
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 22:15

Jeg kan også lige tilføje, at jeg selv har bestilt HX710 andet steds, inden denne købspulje blev oprettet - ellers havde jeg være med her. Jeg glæder mig vildt til at arbejde med den - og udveksle erfaringer med jer.

Til dato har jeg ikke set noget bedre tilbud end DKK 4.400. så en stor cadeax til Lars og Thorvald

/perfektionisten

Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2005 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Perfektionist Perfektionist skrev:

Til dato har jeg ikke set noget bedre tilbud end DKK 4.400. så en stor cadeax til Lars og Thorvald

/perfektionisten

Næ, så skal man da købe i Tyskland til 480 €. Men der er den ikke lagervare ret mange steder længre.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu