|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DivadLarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 05-Marts-2008 kl. 22:51 |
Hey Recordere...
Jeg tænkte på hvordan man bedst får spillet sin nye stereoforsærker til?? Hvilket lydniveau skal der spilles?? Lav, middel eller høj??? Eller skal der startes på et lavt niveau og så skrues stille op over de ca. 50 timer det tager??? Eller hvordan?? Og er der noget musik, der er bedre end andet??? Ved godt det er mange spørgsmål - nok også nogle der irrelevante... Men sådan er det, når vi proletarer endelig løsner op for grebet om pengepungen!!! :-) |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Mit første indtryk var om jeg skulle tage det alvorligt. Det næste går mere på det svære i finde de personer på nettet ___ som har svarene, eller de bedste forklaringer. Hvordan og hvorledes samme ligesom kan råbes [ ] op. Min egen hørelse er heldigvis så ringe at denne tråd er uden betydning. http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=tilspilning&S M=1&SI=TC&FM=0&OB=1 Redigeret af moho - 06-Marts-2008 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
DivadLarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
hehe okay.. kan godt se hvordan det kan virke lidt useriøs.. Sorry.... Blev vist grebet af hifi-feber....
Min plan er lidt at prøve, om der faktisk ER forskel på forskellige kabler (højtaler/signal) - og midt i processen blev jeg nok fanget af ligegyldigheder... Sorry... Takker for svaret og skal nok tjekke andre hifi-fora ud før næste meningsløse post!!! :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |