|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gaggle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 06-Marts-2008 kl. 13:19 |
Hey guys,
Jeg står og mangler et 5.1 surround-setup til min forstærker, Sony's 5300ES. Jeg er desværre noget af en noob når det kommer til lyd, men har forsøgt at koge mine muligheder ned til disse to speaker-sets: ARGON 7000 højttalersystem fra Hifiklubben, eller Focal Pack Sib via fælleskøbet fra denne side. Er der umiddelbart noget der kan siges til disse to valg? De skal fylde en lille stue ud, og på grund af manglende plads skal højtalerne være af overkommelig størrelse. Og desuden se pæne ud, for ikke at skræmme pigerne væk haha ![]() Som sagt er jeg ganske ny til lyd, så jeg er også interesseret hvis i har helt andre forslag… så længe de holder sig nogenlunde inde for et budget af 6-7000 kr. ![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Jeg synes du skal finde nogle højttalere som matcher dine ører Det må være det vigtigste Redigeret af Iron Man - 06-Marts-2008 kl. 13:32 |
|
![]() |
|
gaggle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Yeah Iron, og jeg har en aftale om at hører på Argon'erne. Men jeres mening er jeg stadig interesseret i…
![]() Redigeret af gaggle - 07-Marts-2008 kl. 08:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |