recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere der matcher en Sony 5300ES?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjtalere der matcher en Sony 5300ES?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gaggle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalere der matcher en Sony 5300ES?
    Sendt: 06-Marts-2008 kl. 13:19
Hey guys,

Jeg står og mangler et 5.1 surround-setup til min forstærker, Sony's 5300ES. Jeg er desværre noget af en noob når det kommer til lyd, men har forsøgt at koge mine muligheder ned til disse to speaker-sets:

ARGON 7000 højttalersystem fra Hifiklubben,
eller Focal Pack Sib via fælleskøbet fra denne side.

Er der umiddelbart noget der kan siges til disse to valg? De skal fylde en lille stue ud, og på grund af manglende plads skal højtalerne være af overkommelig størrelse. Og desuden se pæne ud, for ikke at skræmme pigerne væk haha  Mit behov er primært konsol-spil, dernæst film fra tid til anden. Jeg syntes personligt meget om Argon designet, men det er selvfølgelig en smags-sag.

Som sagt er jeg ganske ny til lyd, så jeg er også interesseret hvis i har helt andre forslag… så længe de holder sig nogenlunde inde for et budget af 6-7000 kr. Baghøjtalerne har forøvrigt ingen væg at blive slået op på, så et given system skal have gulvstandere…
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 13:32

Jeg synes du skal finde nogle højttalere som matcher dine ører

Det må være det vigtigste

Redigeret af Iron Man - 06-Marts-2008 kl. 13:32
Til top
gaggle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 16:37
Yeah Iron, og jeg har en aftale om at hører på Argon'erne. Men jeres mening er jeg stadig interesseret i…

Redigeret af gaggle - 07-Marts-2008 kl. 08:41
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu