|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 06-Marts-2008 kl. 00:33 |
||
Hejsa!
Er ved at se mig om efter en afløser for min HD-A1, inden de forsvinder helt. Er der nogen som har overblik over, hvad forskellen er på XE1 og EP35 når der kommer til at dekode og bitstreame lyd fra HD DVD? Jeg går ud fra, at XE1 pga. Reon chippen er bedre ved SD DVD end EP35 - men er der nogen påvirking af billedet ved HD DVD????? Og kan de gøres regions fri??? |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
XE1 kan gøres regionsfri.
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Og der komme ikke flere HD-DVD afspille fra Toshiba, da de har meddelt at
de stoppe prod. af HD-DVD afspille, og komme måske med en Blu-ray afspille på et tidspunkt, det samme gælder for Onkyo, da deres HD-DVD afspille bygger på Toshiba´s afspiller. XE1 er så Toshiba´s sidst topmodel, XE1 kan med FW 2.8 HD-bitstreame over HDMI og har fået 1080/24p. |
|||
![]() |
|||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
XE1 er vel i princippet stadigvæk topmodellen inden for HD-DVD afspillere ... jeg ville i hvert fald ikke tøve med at købe en igen! Men nu er jeg selvfølgelig også præget af mine erfaringer med min XE1'er Redigeret af Krjstoff - 06-Marts-2008 kl. 13:29 |
|||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
XE1 har jo REON chip til flot flot opskaléring af DVD, synes dog at EP35 også gør det flot. Det har ingen indflydelse på HD DVD, der er de lige gode så vidt jeg ved.
Den kan gøres kodefri på DVD-delen, HD DVD ér kodefri. Den har en lækker finish. XE1 ér topmodellen, den koster så også det dobbelte. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Der er absolut ingen forskel ved afspilning af HD DVD mellem de 2 afspillere. Til gengæld er HD XE1 en kende bedre ved SD afspilning. Har brugt begge afspilllere i forbindelse med anmeldelser til recordere.dk
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||
Gælder det også ved seneste firmware? (2.8?) |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Jeg kører med firmware 2.8 i en XE1 og har lige smidt en region 1 film (Disney's Tarzan) i for at se om det stadig virker. Det gør det!
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
Har netop opdateret til 2.8 og den er stadig kodefri!! Du kan roligt købe en XE1 den er skide lækker! Bedste køb jeg har gjort længe!! Testet med Dexter sæson 1/ region 1 = fin kvalitet! Peter |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er der noget med, at man første skal opdatere med en 2.51 version "hacket" firmware og så derefter til 2.7 or 2.8? Hvordan går det med RCE skvier? som f.eks. fra Fox og Disney? |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Tror godt du kan gå direkte fra 2.51 til 2.8. Der er omtalt et RCE hack i denne tråd. Der er også links til diverse firmwares. |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Håber snart at der komme en ny uorginal FW opdate (måske som FW 2.8.1),
som ville gør den kodefri og få has på RCE. PS. virker RCE ikke på samme måde som BD+ til Blu-ray ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |