|
|
Besvar ![]() |
Side 123 26> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 04-Marts-2008 kl. 14:00 |
||
Debat herunder >>> Redigeret af Lars - 04-Marts-2008 kl. 14:02 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
nice fælles køb, men er der nogle som ved hvor man kan høre det i nærheden af Århus? |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||
Efter hvad jeg ved kan du kun købe dem igennem Hifi Freaks. Hvordan funger det fælleskøb egentligt? Er der et bestemt antal salg før det egentligt gælder eller hvordan? Redigeret af RuneH - 04-Marts-2008 kl. 15:10 |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Kan satelitterne drejes 90° på foden - så man kan få centerhøjtaleren til at "ligge" ned ??
|
|||
![]() |
|||
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Hej Ullum, Nej, det kan de ikke, det skyldes at Focal har priorieret vigtigheden af at centeren spiller perfekt i midten. Ligger de ned, ligger bas jo f.eks til venstre, og diskant til højre.
|
|||
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen Head Honcho Densen og HiFi Freaks |
|||
![]() |
|||
Limon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Højtaleren er afbilledet sorte og så 2 farvet - sådan ser det ihvertfald ud Kan man selv vælge farve eller det noget man kan skifte eller hvordan fungere det? Hvis man køber her igennem skal man så vente med at afhente varen i Esbjerg til fælleskøbet udløber eller kan jeg hente dem før? |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er kun en farve: sort Men sektionen midt på siden har en anden struktur, som ikke reflakterer lyset. Så i noget lys kan de virke to-farvede.
Der er en portion på lager nu, så jeg venter løbende levering / afhentning. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, det er et tilbud til os, som bare løber i en periode. Men forhandleren håber selvfølgelig, at der kommer godt gang i salget /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
||
ved ik lige om det skal skrive under denne debat.. men hvordan er de i forhold til KEF 2005?
|
|||
![]() |
|||
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
hvis man skulel sammenligne det med logitech z5500 er det så 1000000 gange bedre eller hvordan ser det ud med det? har nemlig haft et logitech, og det syntes jeg ikke spillede vildt godt, men det var billigt.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Jeg kender ikke Logitec´s Z5500. Rent personligt har jeg ikke tiltro til, at Logitec kan lave noget andet end computer højtalere. Det er et skud fra hoften, men hvis man kigger lidt realistisk på det, så er det meget lidt HiFi erfaringer de har. Focal er nogle gamle rotter inde for faget. de ved hvad de laver. Og det kan man høre. Jeg har derimod hørt Kef 2005. (Min bror har et sæt, og nu slår han mig ihjel for at skrive dette). Focal er efter min mening bedre. De har en helt anden, mere dynamisk lyd, hvor jeg synes Kef havde en tendens til at lyde hård og lukket. Læs forøvigt anmeldelsen jeg lavede, for nogle uger siden: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1557&zoneid=5
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Alle Jeg har fået bekræftet at der bliver løbende levering. Levering starter i midten af næste uge, for de bestillinger der er kommet ind inden da. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |