|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() Sendt: 07-Marts-2008 kl. 16:52 |
Jeg fandt en lettere smadret Sony BDP-S1 på genbrugspladsen, en hvorpå der stod "NOT FOR SALE, for demonstration only!" Jeg blev lidt nysgerrig og tog den med hjem, men strømforsyningsprintet var helt smadret så det var vist ligemeget. Jeg pillede fronten af og opdagede at drevet var et helt almindeligt computerdrev: ![]() Et Pioneer BDV-101ASO: ![]() Prøvede at sætte det i computeren, men det vil ikke starte op med en almindelig DVD, BluRay har jeg jo ikke. Inde under enhedshåndtering hedder drevet BDR-101AX, og man kan vælge områdekode 4 gange: ![]() ...men når jeg trykker ok skriver den at jeg skal have en Region 2 BluRay i før den kunne, så det lykkedes ikke. Men jeg gemmer det da lige for sjov, hvis nu jeg kan bruge det til noget engang. Det sjove er at Google giver 0 (nul) hits på de modelnavnene, er det et drev lavet kun til de maskiner? Nå, det var bare en lille historie herfra :o) -- mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Er det ikke bare fordi du har sat en almindelig Region 2 dvd i drevet? Du er nødt til at ændre drevet til region 2 for at kunne afspille dvd'en. Har du prøvet med en data-dvd eller cd? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ja eller AnyDVD HD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |