|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
itemplate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 03-Januar-2008 kl. 01:05 |
Hej, Jeg kan se at man kan få fx denne betjening til PS3: Det er så via Bluetooth. Findes der universal betjeninger der kan kontrollere en PS3 (til film naturligvis) som virker?? --
|
|
![]() |
|
And_Christensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Har selv fået denne fjernbetjening til jul. Den er fin og virker som den skal. Men om man kan få en universal, det tør jeg squ ikke svarer på. Det er jo bluetooth så tror det ikke.
|
|
![]() |
|
itemplate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Nej netop den Sony betjening er ikke universal. Hvad jeg er efter er en Universal som OGSÅ kan betjene Bluetooth enheder (og ikke bare det IR halløj). Jeg har jo læst nogle steder at en sådan betjening ikke findes - men ville lige høre i dette konsol forum inden jeg tror helt på det... -- |
|
![]() |
|
And_Christensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Ja det kan jeg godt se. Men hvis du/vi er heldige så kan det være der kommer noget fra logitech eller de andre firmaer der laver alt sådan noget grej
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Der findes en IR receiver til PS3 - problemet er blot den ikke kan tænde PS3'en. Men med sådan en kan du jo bruge en hvilken som helst uni remote.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du et link til den dims? -- |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Der findes skam også en IR-dims der også kan tænde og slukke PS3, og det allerførste eksemplar i verden er på vej til mig, vær sikker på at Lars modtager en minitest af dimsen så snart den er landet... og jeg har fået den til at virke
![]() Redigeret af fumper - 03-Januar-2008 kl. 21:10 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Eh - link? Etc etc etc? |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Bump! fumper, en opdate?
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Vi glæder os! Redigeret af Krjstoff - 21-Januar-2008 kl. 15:32 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Som en lille teaser kan jeg sige "nu er den her", og så passer det selvfølgelig med at jeg ikke har tid til at lege med den de næste par dage, og JA! jeg skal stadig bruge din PSP Forhåbentlig er jeg klar med indtryk om dimsen i løbet af ugen, glæd jer! |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Æhh, hvor lang tid kan det tage at teste sådan en lille dims? Jeg forventer en udførlig beskrivelse samt anmeldelse til aftenkaffen i aften |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |