|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 13-December-2007 kl. 19:22 |
Kunne der være interesse for fælleskøb af nogle KEF systemer?
Her tænker jeg 2005 og 3005. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Jeg synes helt sikkert det er en super ide... Hvis det kan skaffes til en ok pris er jeg klar til en sort 3005'er
ps. det ser dog ud til at du allerede har købt et sæt 2005'er - så det bliver jo nok ikke til noget |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Vi er nogle stykker der lige har købt et KHT3005.2 hos CSMusiksysteme.de med stor success for 8000kr. sættet.
I kan evt. kigge i den tråd jeg oprettede for at få hjælpe med valg af højtalere. Køb af KEF hos csmusiksysteme |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det lyder super. Tror bare prisen er steget nu - kan i hvert fald ikke finde sættet til de. 8.000,- Er der andre steder hvor de stadig kan købes til den pris - så vil jeg da gerne høre om det ! /Mikael |
|
![]() |
|
![]() |
Lige som bonusspørgsmål - er alle så glade for deres kef 3005 ? /Mikael |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
du skal kigge unde austelle, der finder du kef hos CSmusik
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ahhh - der var de :o) Der skulle godt nok graves langt ned for at finde det - 1000 tak Sådan et "comfort-card" - hvordan er det lige det virker ? Skal man ha sådan en bandit for at handle i den butik ? /Mikael |
|
![]() |
|
![]() |
Nå skidt - det er jo bare at kaste nogle euro sydpå - og så håbe der kommer noget retur Så er det lige som juleaften. Ventetiden er altid den værest.... /Mikael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |