|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fusser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 09-Marts-2008 kl. 21:14 |
Hej Har jeg hørt rigtig? Findes der fjernbetjeninger der kan transmitere igennem låger (ikke stof) Jeg hørte idag at bl.a Logitech kan, hvad er fup og fakta? Fusser |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis Remoten og udstyret anvender RF og ikke IR så ja. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Logitech har nogle modeller, hvor der medfølger en lille "fjernbetjeningsforlænger". Det er en lille modtager, med nogle små sendere, man kan installere inde i skabet. Så sender fjernbetjeningen via radiobølger til den modtager, som så videresender det som almindelig infrarøde signaler til udstyret. Fjernbetjeningerne hedder "Harmony 895" og "Harmony 1000". Link til Logitech. Men mindre kan også gøre det. Du kan købe en separat IR forlænger, der placeres udenfor skabet, og så overfører signaler til nogle små sendere inde i skabet. Link og link. Den løsning kræver dog at du kan trække ledninger fra modtageren udenfor skabet og ind til senderne inde i skabet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Fusser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Hej Radiomand Den var værre Hvad anvender Sony, selector og Jvc, det blir de produkter som vil være aktuelle og evt en dab enhed som kobles til recieveren. Hvordan kan man finde ud af hvad der bruges. Fjernbetjening blir nok Harmony Min plan er at gemme udstyret bag/i Monatana reol. Fusser |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Jeg bruger en IR-extender til min forstærker, der er "gemt" under mit TV-møbel. Extenderen har en lille og diskret modtager, der så sender signal via et 2 meter langt kabel til det der skal styres. Det fungere fortrinligt. Den jeg bruger er den første Lars linker til.
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |