|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() Sendt: 10-Marts-2008 kl. 00:26 |
Hejsa Jeg sad tidligere i dag og tænkte hvor fedt det kunne være med en PSP Slim som trådløs remote til min PS3 så jeg kan afspille musik uden mit TV skal være tændt for at se hvad der foregår. Men efterhånden går det op for mig, at jeg før jeg kan bruge funktionen skal sætte min PS3 i remote play standbymode.. dvs jeg skal alligevel tænde mit TV for, at "tænde" funktionen på min PS3 før jeg kan få lov til at connecte med en PSP. Kan nogen please fortælle mig jeg har misforstået det og at jeg selvfølgelig bare kan tænde min PS3 på konsollen og så tilslutte en PSP uden jeg behøver tænde TV først? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Hvis du sætter din PS3 op til "Wake-up on PSP" (kan ikke lige huske, hvad funktionen hedder), så går den i "Stand By"-mode når du slukker og starter automagisk når en PSP forbinder til den.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Hopper lige på her.. Har gjort mig samme tanker som Martin, men har læst, at den musik man afspiller kommer ud af PSP'en og ikke anlægget (Det står bla. her http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1150&zoneid=1). Det er jo muligt, at anmelder har overset muligheden, eller det er afhjulpet i en fw-update. Nogen der ved, om dette er tilfældet. Det vil være spild af penge for mig, at investere i én, hvis man kun kan høre musikken gennem dén...?! |
|
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Jeg har også tidligere spurgt om dette i en anden tråd, men som det er i dag kan det ikke lade sig gøre at bruge den som remote på den måde du/vi søger. Problemet er, at man ikke kan vælge at bruge PSP som Remote/TV og så sende lyden ud af PS3'eren, da lyden ved at bruge PSP'eren vil blive sendt ud af denne til feks. headphones. Se min tidligere tråd her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=31435& KW=Larxox Desværre! Der er dog håb for at dette vil blive rettet i en senere firmware opdatering. |
|
![]() |
|
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Øv...! Så er det lidt af et sats, at købe en nu, da der jo ingen garanti er for, at det vil blive muligt. Var ellers fristet af FONA's tilbud til 999.-
|
|
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det ville da ellers være lidt for lækkert med en PSP som remote!
Jeg faldt lige over denne side: http://news.softpedia.com/news/Use-the-PSP-as-a-Remote-With- the-New-3-00-Update-40688.shtml Er det så bare ikke hele sandheden, der står der? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Øv og hurra! Hurra fordi jeg kan tænde og slukke som jeg ønsker. ØV fordi lyden ikke kommer ud af anlægget.. eller gør den det alligevel? Jeg må i Fona.. 999,- er et godt tilbud og jeg må bare krydse fingre... |
|
![]() |
|
pmh45 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Du kommer desværre til at konstatere ØV - lyden kommer ikke ud af anlægget. Jeg købte PSP samtidig med min PS3 af samme grund - den konfiguration skulle simpelthen være i stedet for et Sonos anlæg .... men, men.... selv om den kloge ekspedient i Merlin forklarede at det ville virke, så gør det ikke. Jeg har haft ringet til Sonys support uden held - de mente at det nok kom i en firmware opdatering på et tidspunkt men vidste ikke mere. Jeg har så prøvet at skrive til Sony support, men har end ikke fået et svar. Jeg er meget frustreret, for det kunne være så sejt!! |
|
![]() |
|
![]() |
Tillad mig hermed, at udbryde på forhånd: ØV!! Det er, efter min mening, en designbøf, et flop, et.. .ja jeg mangler ord! Det er da det mest oplagte, at bruge den til. Men jeg tror jeg køber den alligevel. Der er andet jeg kan bruge den til også, men det er godt nok den feature jeg efterlyser allermest. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lader til vores bønner er blevet hørte!! http://www.playstadium.dk/2008/03/20/firmware-220-til-ps3-er -lige-om-hjørnet/ Glæder mig SÅ meget!! |
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
![]() |
Resume play er en funktion jeg og familien seriøst har savnet! denne opdatering kan ikke komme for tidligt
|
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
ja men nu koster den ikke 999 mere ØØØØØØØØØØØØV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |