recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video gemt på memorystick
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVideo gemt på memorystick

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kralle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Video gemt på memorystick
    Sendt: 09-Marts-2008 kl. 12:24

Hej.

Hvis man har et videokamera eks. sony HDR-CX6E, som gemmer på memorystick, kan man så tage kortet og sætte over i PS3 (60GB) og se videooptagelserne direkte den vej og kan man eventuelt gemme sine optagelser på PS3'erens HDD.

Hvis ja til at gemme, hvor stor HDD kan PS3 håndtere, har læst nogen steder at begrænsningen nåes ved 202GB. Så er der da ingen umiddelbar ide i at skifte HDD'en ud med en på eksempelvis 320GB, eller er det noget jeg har misforstået.

Til top
kali Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2008 kl. 10:14
det du kunne var at bruge usb diske også, du skal bare huske at de skal formateres med fat32 filsystemet - ellers kan den ikke se disken, jeg ved ikke om der er nogen max størrelse på supporteret disk inde i selve ps3'en

du har da ret at hvis den understøtter max 200gb så vil det ikke være smart at købe en 320gb harddisk, men hvis du så nøjes med en 200gb så har du stadig 300% mere plads

du skal bare huske at det skal være en 2.5" sata disk og ikke en 3.5"

håber det hjælper lidt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu