|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 08-Marts-2008 kl. 14:54 |
|
Her er endnu en tråd om "jeg skal have en HTPC"
Jeg ved godt der ligger mange af de her tråde men her er en mere, og undskylder for det ![]() Jeg skal have en som kan afspille 1080p video, har HDMI udgang som kan klare lyd også - som regel synes jeg nemlig at HDMI udgang på pc er en DVI til HDMI adaptar = ingen lyd. Derudover ville jeg meget gerne have at den er passivt kølet. Og til sidst er der det økonomiske, jeg gider ikke smide særlig meget efter den. Hvad har I af råd til dette? |
||
![]() |
||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
|
Hvor mange penge vil du bruge på det? Det er vigtigt, at du kommer med et budget, for at du kan blive vejledt ordentligt. |
||
![]() |
||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
|
Jeg har som sådan ikke noget budget - løsningen skal bare være i orden og pæn at se på, og vigtigst af alt, stille!
Men hellere 5k end 10k naturligvis. Det skal ikke være en top of the pops løsning, den skal bare kunne afspille film. Den skal ikke have tv kort eller noget fancy. Heller ikke blu-ray drev. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Øhh, jeg bruger en DVI <> HDMI adaptor, og jeg har da massere af lyd ud via DVI <> HDMI adaptoren. Rent faktisk er der kun et HDMI kabel mellem min htpc og min receiver.
Glem det.. Du skriver den skal være passivt kølet, men du vil ikke betale for det. Disse to ting hænger ikke sammen!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du læser post nr. 2 så skriver jeg jo at der ikke er noget budget, men at jeg bare ikke gider smide en formue efter det...
|
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
Jeg har selv i sidste uge rodet lidt efter en billig løsning. Synes selv det virker som en overkommelig "kick-ass" løsning. http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37124&PN=1 Man kan evt. bruge det nye antec kabinet som også er ret sejt. http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37187& PN=1 Men bare et mere konkret forslag til sammensætning. |
||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Nu er alt jo relativt. Men du skriver du ikke gider smide særlig meget efter det. Og det er ikke muligt, hvis du samtidig kræver passiv køling.
|
||
![]() |
||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
|
Her har du et bud på en sammensætning. Så hvis du vil have tuner i, så lægger du bare prisen til alt efter hvilken type/model du vil have. Jeg synes du får meget for pengene med den her opsætning. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du vil åbenbart hellere mundhugges end komme med forslag, så SCHHHH |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Hvorfor har du 2 forskellige processorer med i opstillingen ? både en x2 4200 og en x2 5000 - een må vel være nok |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som du kan se, er der kun flueben ved den ene af dem. Så kan man jo selv vælge hvilken én af dem, der giver mest værdi ifl. en selv. Som du kan se, er der også et BD-drev, selv om han ikke er interesseret i det. Der er også et tastatur, selv om han ikke spørger til det. Den samlede pris der er vist, er jo kun for de varer, der er flueben ud for. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
ah - ok
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |