recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation 3 3000kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaystation 3 3000kr

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation 3 3000kr
    Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:07

Der kommer en Playstation 3 i Harald Nyborg til 3000kr med et formula bilspil, men kan få den til 2400kr, da jeg kender en der arbejder der. Den er på 40 GB. Synes i det er det værd? Eller er det bedre at købe en af de nyere modeller? Hvad kan man bruge den 40GB harddisk til? Er lidt ny på det område..

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:10
Nyere modeller? 40GB er den nye model.. og med et spil, til 2400 kr, det er sku billigt.
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:16

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Nyere modeller? 40GB er den nye model.. og med et spil, til 2400 kr, det er sku billigt.

Hørte der skulle komme en med 60GB...eller?



Redigeret af RobertoCarlos - 07-Marts-2008 kl. 20:16
Til top
Quarker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:17
60 GB er den "gamle" model som ikke laves mere.
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:19

Nå okay tak..Hvad kan man bruge harddisken til? Og hvorfor gik de fra 60 til 40 så?

Til top
Rytlig Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2007
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:35
Det lyder som et ganske i orden tilbud, ved du tilfældigvis også i hvilken uge det starter? Jeg går antager at dette tilbud vil gælde i alle "Harald Skrald"  butikker over hele landet.


Redigeret af Rytlig - 07-Marts-2008 kl. 20:36
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 20:39

Oprindeligt skrevet af Rytlig Rytlig skrev:

Det lyder som et ganske i orden tilbud, ved du tilfældigvis også i hvilken uge det starter? Jeg går antager at dette tilbud vil gælde i alle "Harald Skrald"  butikker over hele landet.

Ja fra den 14marts og i alle butikker. Den kommer på bagsiden af deres nye folder men den bliver først sendt ud om lørdagen så vidt jeg ved men man kan se den på nettet om fredagen..

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af RobertoCarlos RobertoCarlos skrev:

Nå okay tak..Hvad kan man bruge harddisken til? Og hvorfor gik de fra 60 til 40 så?



For at spare penge formoder jeg . Omend det vel dårligt kan dreje sig om mere end et par kroner når vi taler om harddiske i så små størrelser.
De skar dog også et par andre ting væk i forhold til den gamle 60 GB model - to færre USB-porte og ingen (hardware) understøttelse for PS2 spil. Til gengæld er der vist generel konsensus om at den nye 40 GB model støjer mindre end mange af 60 GB PS3'erne (min 40 GB model er stort set komplet lydløs med mindre jeg stiller mig lige ved siden af den), samt at strømforbruget vist også er en smule lavere.

Med hensyn til hvad harddisken bruges til - så går noget a pladsen til save games (hva' fa'en hedder det lige på dansk?), valgfri installation af nogle spil for at forbedre ydelsen, spil, demoer, trailere osv. fra onlineshoppen, samt hvad du måtte finde på at bruge den til i forbindelse med video, foto og musik.
Faktisk rækker 40 GB ikke så pokkers langt hvis du bruger den meget til video (du kan dog også alternativt streame direkte fra en PC med Windows Media Sharing), men man kan så tilslutte en ekstern harddisk via USB, eller udskifte den indbyggede 2,5" PS3 harddisk med en anden model - hvilket skulle være meget nemt, og garantien ryger vist ikke (men det gør alle dine data hvis du ikke husker at tage backup ).
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2008 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

Oprindeligt skrevet af RobertoCarlos RobertoCarlos skrev:

Nå okay tak..Hvad kan man bruge harddisken til? Og hvorfor gik de fra 60 til 40 så?



For at spare penge formoder jeg . Omend det vel dårligt kan dreje sig om mere end et par kroner når vi taler om harddiske i så små størrelser.
De skar dog også et par andre ting væk i forhold til den gamle 60 GB model - to færre USB-porte og ingen (hardware) understøttelse for PS2 spil. Til gengæld er der vist generel konsensus om at den nye 40 GB model støjer mindre end mange af 60 GB PS3'erne (min 40 GB model er stort set komplet lydløs med mindre jeg stiller mig lige ved siden af den), samt at strømforbruget vist også er en smule lavere.

Med hensyn til hvad harddisken bruges til - så går noget a pladsen til save games (hva' fa'en hedder det lige på dansk?), valgfri installation af nogle spil for at forbedre ydelsen, spil, demoer, trailere osv. fra onlineshoppen, samt hvad du måtte finde på at bruge den til i forbindelse med video, foto og musik.
Faktisk rækker 40 GB ikke så pokkers langt hvis du bruger den meget til video (du kan dog også alternativt streame direkte fra en PC med Windows Media Sharing), men man kan så tilslutte en ekstern harddisk via USB, eller udskifte den indbyggede 2,5" PS3 harddisk med en anden model - hvilket skulle være meget nemt, og garantien ryger vist ikke (men det gør alle dine data hvis du ikke husker at tage backup ).

Okay mange tak for et fyldigt svar Den kan en hel del. Nice.

Til top
Gogen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 00:11
Undskyld jeg lige udnytter denne tråd lidt, men nogen der ved hvor man kan finde et godt tilbud på en ps3, lige pt. ? Det skal Helst være en irl butik ;-)

Ellers lyder det her tilbud hos Harald Nyborg super, men agter ikke at spille Formula :/
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 00:18

Oprindeligt skrevet af Gogen Gogen skrev:

Undskyld jeg lige udnytter denne tråd lidt, men nogen der ved hvor man kan finde et godt tilbud på en ps3, lige pt. ? Det skal Helst være en irl butik ;-)

Ellers lyder det her tilbud hos Harald Nyborg super, men agter ikke at spille Formula :/

Playstation 3 inklusiv 2 spil=3.499kr

http://www.merlin.dk/Default.aspx?ID=872

Til top
Gogen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 00:31
uhh! men så igen NFSProstreet ?? :/.. har hørt det spil er noget bæ..


Redigeret af Gogen - 08-Marts-2008 kl. 00:32
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu