recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Registrering af hvad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRegistrering af hvad?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RedPanda Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Registrering af hvad?
    Sendt: 05-Maj-2005 kl. 13:32
Jeg får en lille kasse hoppende rundt på filmen, og en tekst siger at prøve perioden er slut, og at jeg skal  gå til www.moonlight.co.il for at registrere.
Jeg hved bare ikke vad jeg skal registrere. Den side man kommer til, har ikke noget med det program, som er købt og betalt,  jeg bruger at gøre.
Håber nogle kan hjælpe.
Rasmus
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2004
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2005 kl. 14:57
For at gøre det lidt mere klart for os andre: Hvad hedder programmet og hvilke type filer er det meningen, det skal kunne afspille?
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2005 kl. 15:35

Hej Rasmus,

Du har vel øjensynligt på et tidspunkt installeret en prøveversion af et Moonligt program. Uden at kende deres produkter, kunne man forestille sig at programmet har installeret et 'codec' til at vise MPEG4 materiale. Uanset at du bruger en anden afspiller (Windows Media Player el. lign.) vil det codec Moonlight programmet har installeret blive brugt.

Min anbefaling vil derfor være at fjerne Moonlight produktet (hvis du ikke bruger det længere, du bør måske først sikre dig at du har en anden løsning til at afspille dine MPEG4 optagelser).

/Lars

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2005 kl. 23:01
Programmet jeg bruger hedder VideoReDo, jeg skal have lavet i mpeg format til at lave DVD'rt med, og jeg har aldrig haft noget installeret fra Moonlight. Ikke hvad jeg hved i vert fald. Computeren er stort set ny installeret, og der ligger ikke noget som ikke skal ligge på den.
Rasmus
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2005 kl. 00:30

Hej Rasmus,

Oprindeligt skrevet af RedPanda RedPanda skrev:

jeg har aldrig haft noget installeret fra Moonlight. Ikke hvad jeg hved i vert fald. Computeren er stort set ny installeret, og der ligger ikke noget som ikke skal ligge på den.

Måske noget du ikke véd

Prøv at se i Windows' 'Tilføj/Fjern programmer' punktet fra kontrolpanelet. Måske du kunne finde noget Moonlight software dér.

/Lars

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2005 kl. 10:12
Der ligger ikke noget software fra Moonlight 'Tilføj/Fjern programmer'.
Rasmus
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2005 kl. 21:17
Problemet løst. det var vidst en åndsvag lille mov-fil konverter der lavede problemer.

Tak for hjælpen.
Rasmus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu