recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskiftning Sony  DA-50ES ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdskiftning Sony DA-50ES ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kimv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2007
Status: Offline
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Emne: Udskiftning Sony DA-50ES ?
    Sendt: 14-Marts-2008 kl. 00:46

Jeg er så småt begyndt at overveje at udskift min meget gamle Sony DS50ES receiver. Det er enligt ikke fordi den spiller dårligt men mere fordi det er den sidste del jeg har tilbage af mit gamle set som er champagnefarvet, og fordi displayet ikke har helt samme lysstyrke alle steder.  Jeg skal kun spille et rum op på 25m2 og jeg har et af de store surround set fra Jamo som spiller fint men ikke helt så godt som det ser ud.  Mit spørgsmål er har udviklingen indefor surround bevæget sig meget siden jeg købte den receiver i tidernes morgen.. ?  Vil jeg kunne høre forskel hvis jeg feks køber den onkyo som alle snakker om.. På papiret har min gamle DA50ES alt hvad jeg behøver (Ac3/DTS/5.1) men hvis jeg ville kunne høre en stor forskel har jeg en god grund til at købe en ny..... 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu