|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stuf90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 11-Marts-2008 kl. 12:24 |
Hej
![]() Står og skal til at købe ny router, og vil gerne vide hvilken der er den bedste, til omkring 700-800? Den skal være forholdsvis let at sætte op, da jeg ikke har ret meget forstand på, og så selvfølgelig hurtig forbindelse. Håber i vil hjælpe .. |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
![]() |
|
Stuf90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Det ku jeg da overveje .. Andre? ![]() |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ja, det kunne være værd at overveje... Det skulle efter sigende være en af markedets bedste routere, men da jeg lige pludselig fik min gamle router til at virke perfekt, så havde jeg ikke det store behov for den. Der er 11 års garanti på den. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Hvis du ikke hungre efter den nye n teknologi, skal det skal da helt 100% være en Linksys WRT54GL (http://www.shg.dk/link.asp?got... ) |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Hvor har du købt den, med denne fede garanti? |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Det er D-link, der giver 11 års garanti på produktet, jeg ved ikke hvad forretningen giver. (Nordvest Data i Esbjerg).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |