Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
leanjen
Junior bruger
Oprettet: 14-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
|
Emne: Hvorfor alt det l...?? Sendt: 06-Maj-2005 kl. 13:35 |
Hvorfor kan I ikke yde Lars og de andre på recordere.dk den respekt de fortjener?
Det overrasker mig til stadighed, at I kan brokke jer over, at I ikke lige får leveret den to dage efter fælleskøbet sluttede.
Jeg skrev mig fra fælleskøbet inden det kom rigtigt igang, da jeg regnede med jeg kunne få min RDR-HX910 hurtigere og billigere. Billigere blev den da også, men nu kan jeg se frem til at få min maskine senere, da fælleskøbet har suget alle ledige Sony-maskiner til sig, og det generer mig sgu ikke, men det gør det til gengæld, at der så sidder nogle i dette forum, som bitcher over at de muligvis skal vente nogle uger på deres maskine.
GROW UP!!! Livet er ikke lutter lagkage, og glæd jer i stedet over, at I højst sandsynligt får en kongemaskine indenfor dørene inden længe.
Til sidst vil jeg gerne rose teamet på recordere.dk for et kanon site, og for deres store tålmodighed. Keep it up!! 
/Thomas
|
 |
jhe
Bruger
Oprettet: 06-April-2005
Point: 51
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 13:58 |
leanjen skrev:
Hvorfor kan I ikke yde Lars og de andre på recordere.dk den respekt de fortjener?
|
Jeg føler mig lidt ramt her.... men jeg har netop ikke kritiseret Lars og resten af teamet, som jeg mener har gjort et flot stykke arbejde . Så undskyld Lars, hvis du føler dig trådt på. Jeg mener også at fælleskøbet er en rigtig god idé. Det er alene forhandlerens håndtering af fælleskøbet jeg har været ude efter, og hvad jeg tidligere har skrevet omkring det, står jeg 100% ved....og så glæder jeg mig ivørigt til at få mit legetøj der skulle komme med posten idag
/Jens
|
 |
Perfektionist
Super bruger
Oprettet: 04-Marts-2005
Point: 325
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 14:01 |
leanjen
Godt ord igen! Det er dumt at skabe unødig bøvl for initiativtagerne. Det eneste man risikerer at få ud af det, er at de evt. nok ikke ikke har lyst til at gøre det igen.
Og sitet, ja det er rigtig godt!
/perfektionist
|
 |
Enfen
Bruger
Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 14:03 |
Min ros skal også gå til Lars og Thorvald. Flot stykke arbejde!
Personligt er jeg også træt af beskeder fra folk, der brokker sig over fælleskøbet. Det er sgu fint nok at være skuffet, men man kan ikke forvente at have sin recorder et par dage efter fælleskøbets afslutning. Jeg har også stadig min tvivl om, at man kan blive smidt ud af fælleskøbet af forhandleren, hvis man kun forespørger på en leveringsdato. Jeg blev i hvert fald ikke smidt ud, da jeg forespurgte på en ca. leveringsdato et par dage efter fælleskøbets afslutning. Selv ville jeg dog blive skuffet, hvis det viste sig, at forhandleren ikke fulgte rækkefølgen på listen.
For at indlægget også afsluttes positivt (lige som starten), så fik jeg selv min 710'er i onsdags 
Redigeret af Enfen
|
Kim
|
 |
Kimbo
Bruger
Oprettet: 24-April-2005
Point: 118
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 14:05 |
Kan kun give leanjen 100% ret.
Jeg synes det arbejde recordere-teamet udfører er fantastisk, og det er enormt trist at få ødelægger stemningen med al deres brok.
Jeg bestilte selv en 910'er og synes faktisk ikke jeg mangler informationer. Jeg har ikke hørt fra SC Roskilde endnu, men hvorfor skulle jeg også det, når jeg har fået en mail fra recordere-teamet med en leveringstid i maj, måske juni?
Stor ros herfra til teamet 
/Kim
Redigeret af Kimbo
|
 |
Moef
Guld medlem
Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 15:19 |
Jeg er også fuld tilfreds med Lars & Co. teamets arbejde. Som sagt er det jo frit om man vil købe ell. ej.
Men jeg mener godt, at man kan diskutere hvad den egentlige mening med fælleskøbene måtte/skal være, uden at tråde hinanden alt for meget over tæerne 
Mvh. Moef
|
 |
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 15:37 |
Også stor ros herfra. 
Det må have kostet en masse tid, at få alt på plads.
Uheldigt, at der gik kuk i listerne efter nyhedsbrev nr 8, da det jo nok er det der har forplantet sig hos forhandleren.
Jeg hoppede på fælleskøbet, fordi jeg synes prisen var god (den kunne
sikkert findes lidt bedre), det inkluderede at den var kodefri, med
dansk manual, og dansk garanti.
Hvis de kan fåes billigere herhjemme, er det ganske sandsynligt, at det er parallelimporterede afspillere med tyske manualer.
Jeg venter da selvfølgelig også spændt på at det bliver min tur til at
blive kontaktet af forhandleren for at få at vide, at det er blevet min
tur, men det er jo ikke noget brok kan ændre på.
Og i mellemtiden synes jeg vi får fin information gennem nyhedsbrevene.
Det eneste jeg reagerede negativt over, var da det lød til at vi
ufrivilligt blev tvunget til at betale pr efterkrav, og at det derfor
blev 70kr dyrere, men det viste sig jo heldigvis at være en and, så
humøret er tilbage i top (på trods af den negative stemning fra enkelte
andre).
Jeg håber vi kan få diskussionen drejet over på erfaringer og
funktionelle spørgsmål til disse Sony vidundere, så vi kan blive
klogere mens vi går og venter på at det bliver vores tur.
Mvh Michael
Redigeret af Maggerholm
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 15:50 |
Hej Moef
Meningen med fælleskøbene er egentlig uændret:
- Skaffe en god pris på levering via en dansk forhandler, så det er med reklamationsret herhjemme, dansk brugsanvisning osv.
- Gerne med ekstra ting oveni som f.eks. kodefri løsning og valgfri forsikring.
Alle har derudover fået at vide, at hvis man ønsker hurtig levering så er det ikke fælleskøbet man skal bruge. Her skal man istedet finde en forhandler som har et lager - hvor der ikke allerede er udsolgt.
Derfor bliver jeg irriteret, når der med få dages mellemrum skal udsendes negative ytringer omkring leveringstid og pris - for det er som det er, og iøvrigt helt uden for vores indflydelse.
Det med pris er ikke anderledes, end at hvis Netto sælger 10 kg gulerødder til blot 10 kr. i denne uge. Det er en god pris, men bliver prisen så mindre god hvis Fakta sælger 10 kg. gulerødder til 10,50 kr. om 2 uger. Nej, vel?
At Midt-Data og andre lige nu sælger næsten ligeså billigt som fælleskøbet - dog uden kodefri og ekstra forsikring - kan vi ikke ændre på. Her må folk gøre op med sig selv, om den pris og de betingelser de får igennem fælleskøbet er god eller ej.
Om Midt-Data så rent faktisk kan levere er så en anden ting, der er intet som tyder på at de andre forhandlere har bedre betingelser end os - måske nærmest tværtimod. Vi venter allesammen på Sony.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
Moef
Guld medlem
Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 17:11 |
Hejsa Lars, og undskyld!
Jeg forstår sku godt, at du bliver ærgelig og irriteret over alle henvendelserne. Derfor skal jeg nok stoppe mit skriv omkring det med priserne, det er jo frit om man vil købe ell. ej. Mht. leveringstid, rækkefølgen ol. er jeg fuldstændig ligeglad - eftersom jeg ved min 910'er nok skal komme. Og jo, jeg glæder mig som alle andre her op forummet 
Moef
|
 |
fdmar
Bruger
Oprettet: 05-Februar-2005
Point: 63
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 17:57 |
Lars skrev:
Hej Moef
Meningen med fælleskøbene er egentlig uændret:
- Skaffe en god pris på levering via en dansk forhandler, så det er med reklamationsret herhjemme, dansk brugsanvisning osv.
- Gerne med ekstra ting oveni som f.eks. kodefri løsning og valgfri forsikring.
Alle har derudover fået at vide, at hvis man ønsker hurtig levering så er det ikke fælleskøbet man skal bruge. Her skal man istedet finde en forhandler som har et lager - hvor der ikke allerede er udsolgt.
Derfor bliver jeg irriteret, når der med få dages mellemrum skal udsendes negative ytringer omkring leveringstid og pris - for det er som det er, og iøvrigt helt uden for vores indflydelse.
Det med pris er ikke anderledes, end at hvis Netto sælger 10 kg gulerødder til blot 10 kr. i denne uge. Det er en god pris, men bliver prisen så mindre god hvis Fakta sælger 10 kg. gulerødder til 10,50 kr. om 2 uger. Nej, vel?
At Midt-Data og andre lige nu sælger næsten ligeså billigt som fælleskøbet - dog uden kodefri og ekstra forsikring - kan vi ikke ændre på. Her må folk gøre op med sig selv, om den pris og de betingelser de får igennem fælleskøbet er god eller ej.
Om Midt-Data så rent faktisk kan levere er så en anden ting, der er intet som tyder på at de andre forhandlere har bedre betingelser end os - måske nærmest tværtimod. Vi venter allesammen på Sony.
/Lars
|
Hej Lars
Jeg synes det er ærgerligt hvis du og de andre initiativ tagere på recordere DK tager det fortrydeligt op at nogen måske på baggrund af den erfaring de har nu synes at Sony Center Roskilde har håndteret situationen uhensigtsmæssigt. Og da jeg nu ikke kan svare dig i den anden tråd - den du lukkede - må jeg svare her! Jeg blev faktisk smidt af fælleskøbet fordi Anders T. blev sur over en henvendelse fra mig!! Jeg forsøgte derpå at skrive ham en undskyldning og skrev med en smiley at jeg beklagede at jeg har trægt mig på og at hvsi han synes jeg var gået alt for vidt kunne han jo bare smide mig af købet 
Herefter fik jeg en mail med ordrene : ER HERMED GJORT!!
Kundepleje? Nej vel.
Jeg har nu købt min HX910 via Sony Danmark forhandler - kodefri og med dansk garanti og manual. Men måtte så hoste op med ekstra 135,- Det er dog en forholdmæssig lille prisstigning for at blive behandlet anstædigt!
Og blot for god orden skyld har jeg stor - megastor respekt for det du og de andre på Recordere.DK har gjort for os medlemmer. Jeg mener bare ikke ad Sony Center Roskilde har håndteret opgaven særligt professionelt. Iøvrigt fortalte en anden medarbejder i Sony Center Roskilde pr. telefon at de havde ansat en medarbejder til at løse den store opgave det var og er at koordinere alle bestillingerne. Trods alt ros for denne del.
Held og lykke til Jer andre med fælleskøbet som stadigvæk i mine øjne er er super idé. Det må bare ikke betyde at vi som brugere skal finde os i hvad som helst fra forhandlerne - fordi de føler de har gjort os en tjeneste. De tjener fortsat rigeligt på disse Sony maskine - tro mig!!
Med venlig hilsen
Fdmar
|
 |
Enfen
Bruger
Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 20:09 |
Selvfølgelig tjener de på at sælge. De gør det jo ikke gratis 
|
Kim
|
 |
cow-one
Bruger
Oprettet: 23-Februar-2004
Point: 80
|
Sendt: 06-Maj-2005 kl. 20:46 |
Jeh har intet hørt med min 710èr fra forhandleren.. men det gør jeg nok snart..
Jeg må sgu tage hatten af for de folk der gider bruge deres tid på, gratis, at hjælpe mig med at få en DVD recorder til billigere penge. At så besparelsen ikke bliver så stor er fuldstændig ligegyldig. Hver en sparet krone...er en tjent krone..
Så tusinde tak for jeres hjælp....
Så venter jeg bare på en mail.......
|
Regards Jensen........
|
 |