|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 15-Marts-2008 kl. 15:58 |
Hej allesammen Jeg har hentet en HD film http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/ på min bærbar, men når jeg lægger filmene over på en USB, og sætter den i min PS3, så er den ikke i HD mere. Hvad skal jeg gøre for at det bliver i HD? Redigeret af Nkaj - 16-Marts-2008 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
man kan ikke kopiere en HD film, kopien bliver SD
Redigeret af karula - 15-Marts-2008 kl. 16:14 |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Hvis du bruger quicktime alternative kan du download dem - men pga. af apple quicktime "indpakning" og dyre licenser kan PS3'en ikke spille dem uden videre - de skal konverteres som kan gøres med:
http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/ Det tager ingen tid og virker super godt. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Men når jeg så har konverteret filmen, kan jeg så godt ligge dem over på min USB, og så vil de stafigvæk være i HD?
|
|
![]() |
|
![]() |
Halløj
![]() |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Ja det kan du men du skal have quicktime alternative for at download HD film fra Apple - hvis det er deres trailere.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvis du bruger FireFox, så kan jeg anbefale at installere GreaseMonkey addon og så finde det script til download af apple trailers på userscripts.org.
![]() |
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |