|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ugh Togoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 15-Marts-2008 kl. 20:06 |
Hej med jer Jeg står overfor at skulle investere i en hjemmebiograf, som også skrevet her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37680& PN=1 Men udover projektor og lærred skal jeg også have et komplet surround lydsystem. Jeg har haft et billigt et tidligere, som jeg købte for 8 år siden for 4.000 kr., der egentligt fungerede fint i min lille lejlighed, men jeg vil gerne have noget af lidt bedre kvalitet gerne lidt fremtidssikret. Men det koster vel kassen at købe noget med HD-lyd? Men her er jeg meget blank. Jeg ville gerne helst kun af med 5000-6000, men vil måske gerne bruge lidt mere, hvis det er nødvendigt. Det gør heller ikke noget, at det er lækkert design. Kan I anbefale nogle komplette systemer med 5-7 højtalere og sub. Det skal bruges til at se film på, også Blueray, men selvfølgelig også høre musik. For at få en god pris på et samlet køb har jeg overvejet at købe en receiver herinde, så hvis der er nogen af dem, der er anbefalelsesværdige, så må I meget gerne sige til: http://www.pipro.de/index.php?language=en&cPath=5 Jeg hørte noget med, at billedet også skal gennem receiveren, så det kan forringe billedet, hvis den ikke er god nok???? Nogen der kan forklare noget om det? Håber I har nogle tips og gerne links, så jeg kan få bestilt et system inden længe. Redigeret af Ugh Togoth - 15-Marts-2008 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Som jeg også svarede dig i den anden tråd, kom ud og hør nogle af de systemer der er på markedet, fremfor kun at stole på vores mening.
Du skal ud og bruge mange penge så find en seriøs forhandler der giver dig en god demo og rådgivning ![]() |
|
![]() |
|
Ugh Togoth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej igen Christian Endnu en gang mange tak for tippet. Jeg vil selvfølgelig lige tage ud og få nogle præsentationer, før jeg foretager mit endelige valg. Har du/I nogle gode anbfalinger til en forhandler med et stort udvalg og god service i Københavnsområdet? Dertil vil jeg oså meget gerne høre anbealinger fra folk herinde om deres præferencer, men jeg skal nok lade være med at basere mit valg udelukkende på dette. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
HFK, KT Radio og Tapeconnection.
Derudover, speakerscorner samt hifforum. Det er lige de butikker jeg kender, og som jeg har været inde i og som har været besøget værd! ![]() Ellers kunne CSN-T selv være et godt bud! Jeg skylder ham selv et besøg... ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Jeg tror, at jeg vil anlægge nogle af dem et besøg. Jeg er dog rimelig solgt på Onkyo, som de fleste roser til skyerne. Dog nok kun en 605, men måske 705, hvis den er de ekstra penge værd. Men hvilke højtalere vil gå godt til den??? Vil gerne have 7.1 og helst ikke betale mere end 5000. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |