|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
kejseren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 09-Maj-2005 kl. 09:33 |
||
Hej alle, Jeg er ny her på siden, og vil gerne høre om det er forkert at evt. ønske fællesindkøb af computere? Og er der en tråd igang om Kiss, den helt nye afspiller/recorder(dvd)?
vh kasper |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Kasper Ja, vi regner ikke med at "udvide" sortimentet på disse sider. Så fælleskøbene her er mest på DVD- og harddisk-recordere, men måske også andre ting til hjemmebiografen som surround-forstærkere, projektorer, fladskærms-TV og den slags. Med KiSS - tænker du på fælleskøb ? Jeg tror ikke der kommer flere fælleskøb på den, modellen er efterhånden ½ år gammel og så falder interessen for fælleskøb. Alderen betyder også, at priserne er faldet så meget at der næppe kan hentes nogen ekstra besparelse på fælleskøb. Men hvis du blot vil have erfaringer med KiSS'en, så er KiSS DVD & HDD recordere et godt sted. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok. Jeg havde bare hørt at der ville komme en helt ny afspiller fra KiSS?
|
|||
![]() |
|||
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
||
Du får sikkert et svar fra redaktøren, men hidtil har det været recordere der har været på tale. Jeg har dog set begyndende interesse for måske at udvide området, men det må Lars svare på. Men mange er sikkert interesserede i Computere på evt. fælleskøb, med evt. udvidede garantiperioder m. v. Hilsen Allan Odense
|
|||
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, jeg ville kunne tro at fællesindkøb på pc vil være meget populært. Måske man skulle bruge et andet fora til dette, men har endnu ikke set et der snakker om fællesindkøb.
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Kasper
Det kan være de begynder nu /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Kasper
Kun afspiller - eller kan den også optage ? Der er lige kommet en ny udgave af KiSS DP-1000, som nu hedder DP-1100. Det er en lille DVD-afspiller. På et tidspunkt kommer KiSS også med deres nye 6xx serie. Men jeg ved ikke hvornår. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du kan jo lave et prøve forum, hvor man kan ønske andet elektronisk fællesindkøb!. Og jeg kom herind grundet TV2 igår ;) og jeg håber at denne side bliver endnu mere populær, så vi ikke behøver at gå ud og købe dyre vare i "billige" kæder Er der sket en stor tilmeldelse fra i går? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det var både en ny afspiller/recorder. Men den nye 1100, den kan vel stadig sluttes til ens computer og afspille div optagelser af div filer? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Kasper
Nej tak Vi regner med at sætte det med fælleskøbene lidt mere i system nu, også fordi de seneste med de 200 Sony recordere blev ganske stort at styre. Med mere i system, mener jeg fælles indkøb som kan køre parallelt med resten af hjemmesiden - med minimal vedligeholdelse undervejs i forløbet fra debat, over bestilling til levering.
Ja, du er sikkert ikke den eneste
Er der sket en stor tilmeldelse fra i går? Der er ihvertfald mange som har været inde og kigge. Webserveren gik totalt i knæ i går efter Nyhederne, da hjemmesiden blev bombarderet med 10.000 unikke besøgende - per minut Men et er at de kigger forbi, noget andet er om de så også finder emnerne her spændende. Vi er jo primært en informationsside for de digitale video recordere, med nyheder, debat og en masse informationer. Som vi skriver andet sted på siderne: DVD-optagere med/uden harddisk, HTPC (Home Theatre PC) og mediacentre såvel MCE (Microsoft) som konkurrerende produkter. Dertil emner om forbrugsstoffer som DVD medier, og printere til at skrive på dem. I periferien også emner som surround, DVD-afspillere og displays som TV, fladskærme og projektorer. Så nu må vi se hvordan interessen er, når dønningerne fra omtalen i Nyhederne har lagt sig - det ved vi nok først om en uge eller to /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, men held og lykke :) jeg vil ihvertfal bruge et tilbud herfra næste gang jeg skal købe nyt udstyr. det kan jo ikke betale sig andet :D
|
|||
![]() |
|||
Duke59 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
||
Det vil jeg også, og jeg er som kejseren også newbie her, but here to stay
![]() ![]() Redigeret af Duke59 |
|||
MVH Duke
![]() Skype Mig: superduke59 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |