|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() Sendt: 18-Marts-2008 kl. 10:52 |
Hey all :) Jeg har købt mig dette dvb-c tuner kort TerraTec Cinergy C, men er itvivl om jeg skal købe et:
Håber i kan hjælpe mig! Mvh Morten |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal bruge dette:
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=pc&varenr=61794 Billigste i dk i Tyskland kan du få det til en 150kr billigere inklusiv porto (og du må leve med paypal systemet ![]() http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p98_Viaccess-I- II-CAM--V484-.html |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Tak for svar, men hvi man går ind på computersalg.dk og søger efter yousee kommer der to forskellige ca-moduler frem. Kan ikke se nogen om det du linker til fra mm-vision er et mpeg4 men det er måske lige meget ? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja det er lige meget. Mpeg4 Tag'en er et media stunt. Der foregår ingen behandling af selve billedet i et cam modul. Kun krypteringsrelaterede operationer. Omtalte kort understøtter Viaccess I og II hvilket er hvad det hele handler om.
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Det vil sige at dette også kan bruges? Det er jo meget billigere?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeps...
Det var billigt...Jeg ser samtidigt at de har Floppydtv +"irdet(t)o" til 979kr. Et røverkøb, også selvom man ikke kan bruge irdeto til TDC. Floppy retailer omkring 12-1300kr og denne pris er ink et irdetocam.... Jeg tror ikke helt der er styr på hjemmesiden.... mvh Anders Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 15:02 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu bestilt 3 Floppydtv + iredeto plus smartwi= 4400kr....What a bargain. Har endda snakket med dem hvor de bekræftede at prisen og indholdet var som der stod beskrevet...
Redigeret af Patriarken - 18-Marts-2008 kl. 16:40 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Midtdata sælger alt billigt for tiden. De har endda fjernet porto. Tror de vil have indhentet et ry efter de gik på røven for nylig.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Men da sjovt de sælger et FloppyDTV DVB-T kort med viaccess cam.. Ja det er da smart... men hvad er det man skal bruge det cam til??
|
|
![]() |
|
![]() |
Irdeto til dvb-c? eller mener du cam til dvb-t? Der findes jo dvb-t systemer der er krypterede.... |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
jeg mener det jeg skrev, de sælger et floppyDTV dvb-C med irdeto, og et FloppyDTV dvb-T med viaccess, jeps det findes sikkert krypteret dvb-T men ikke i dk..
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan man ikke bare købe et Floppydtv + iredeto og sætte et Viaccess CA Modul i istedt ? og så fungere det med YouSee ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |