|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søren Pilfinger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 05-December-2007 kl. 23:27 |
Øvvv... Nu har jeg rodet med lågen til Cdén i flere dage. Jeg har temmelig sikkert fået viklet wiren forkert omkring føringeren. Den ene wire var sprunget, Købte en ny. Men kan ikke montere den. Findes der en manual eller noget billed matr om dette ?
|
|
På forhånd tak
Med venlig hilsen Søren |
|
![]() |
|
Vifa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ja - jeg har en maintenance manual til BeoCenter 9500....Jeg kan ikke selv overskue den, men det kunne da være du kunne få nytte af den..
Jeg har den i .pdf format, så skriv en pm (post) til mig her på siden med din mail, så sender jeg den til dig. |
|
![]() |
|
Søren Pilfinger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Det lyder rigtig dejligt Du må meget gerne sende den til mcom@email.dk
Mvh Morten
|
|
På forhånd tak
Med venlig hilsen Søren |
|
![]() |
|
Vifa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Nå...Fandt du ud af noget?
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Ja, de Østrigske kraner til montering i lastbiler hedder Palfinger, og jeg har altid syntes det navn VAR forkert.
![]() |
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Nu rabler det
![]() |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |