|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morten_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 21-Marts-2008 kl. 00:20 |
Hey derude. Er igang med et lille projekt med at koble bose surround op i stuen. Sættet består af 2 bose satelit højtalere til front, 2 bose satelit højtalere til bag, og en bose subwoofer. Det jeg mangler er en centerhøjtaler... men hvad passer godt til? Vil gerne have at lydbilledet er så komplet som muligt. Prismæssigt ligger vi under en 1 k for centeren. Evt. brugt.
Hvad har i af forslag?
Mvh. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() |
for at få en ens lyd hele vejen rundt anbefales det at bruge rimelig ens højttalere. Altså du må finde en bose men 1k det er måske umuligt |
|
![]() |
|
morten_ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Syntes bare ikke der er særlig mange muligheder inden for bose. Jeg har haft lidt kig på en CERWIN-VEGA VE-5C. Det er godt nok ikke lige et mærke der siger mig det store men en af min kammerater har sådan en til salg og må sige jeg syntes den klarer opgaven godt... Men er det helt skidt at sætte sammen med bose? For er også selv mest hooked på at få samme mærke som center men så skal det jo så også igen være samme serie hvis det skal være helt godt og den her serie produceres vidst ikke mere da den er et par år gammel. Mvh. |
|
![]() |
|
stoffer2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Kan se at man kan få en bose center til 1795 kr. Eller har du fundet en allerede? Hvor er den center der følger med det sæt du har købt?
![]() |
|
MVH
Christopher Pioneer 508xd Onkyo 875 via HDMI Sony PS3 slim via HDMI Motorola fiber HD boks via HDMI Logitech Harmony 525 SR: KEF 5005.2 Stereo: KEF IQ7 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |