|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() Sendt: 06-Maj-2005 kl. 00:22 |
...at jeg var besluttet på en Pio eller en Pana !! Hvad siges der så om denne Samsung ? http://av.samsung.de/print_article.asp?artid=2966078E-5077-4 C16-ABE0-32AEBCE91E19 |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
håkon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hej BeeVee ! Det ser godt ud - Hvad er prisen for sådan en " svend " ??? |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
3.000 Euro
argghhh....hvor er jeg blevet i tvivl |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
ja det ser virkeligt godt ud.
men at det har 1o gange så mange farver end pioner lyder optimistisk
og et kontrastforhold 3x det normale ?
mvh ole post
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke helt så mærkeligt. Samsung har puttet en 13 bit processor i, hvor andre kører med 10 bit og ældre modeller mindre endnu....det er bare det nyeste stads Jeg prøver lige at skaffe nogen kommentarer fra et tysk forum - her er der nogen der har set maskinen live. |
|
BeeVee
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
De Tyskere,der har set den har åbenbart været i N.Y.Og der er nogle af dem,der foretrækker Pana 500,så valget blir sgu ikke nemmere - Pio er der jo også stadig !!!
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
BeeVee har du overvejet et LCD ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er længe siden i min proces, at jeg overvejde LCD i 42" størrelsen - derfor er den heller ikke med i mit skema. Jeg er ikke i tvivl om at LCD vil hale ind på plasma ude i fremtiden - men bemærk at Samsung lige nu kommer med ny teknologi til Plasma (og alm. TV også) - hvorfor ingen teknologier kan dømmes ude (endnu). Men til mit soveværelse, køkkenet og ungernes værelser....kommer der da nok i fremtiden til at hænge et LCD (eller nyere teknologi som OLED). |
|
BeeVee
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Ok Jeg har bare bemærket at du længe har overvejet et plasma, og har på fornemmelsen at du gerne vil finde det helt rigtige før du springer til. Har det på samme måde. De nye LCD'er/plasmaer modeller er jo på vej, hvilke jo sikkert vil komme til at give en masse nye overvejelser hvis prisen altså ikke er for høj. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Lige et nyt produkt mere,der får mange positive anmeldelser m på vejen : Hitachi 42PD7200
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er sikker på prisen bliver høj i det første års tid for en super LCD skærm...og man kan jo heller ikke blive ved at vente. DERFOR har jeg også lige bestilt mit splinternye Pana TH-42PV500 i dag, til levering så snart det kommer til DK....yes yes yes yes yes Jeg var for usikker på Samsung skærmens kvalitet - og er bange for at Pio-en er på vej med bedre modeller (synes at have set noget på nettet med nogen X-modeller). Hold kæft hvor jeg glæder mig til at få den hjem i stuen |
|
BeeVee
|
![]() |
|
![]() |
Tror det er en god beslutning.Tillykke herfra.Hvorfor valgte du,at købe i DK ?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |