|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 23-Marts-2008 kl. 17:21 |
Hejsa jeg vil udskifte min computer, så jeg kan koble den til mit panasonic tv, men vil egentlig gerne have en bærbar, er det her tilbud fra aldi http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_12/OFF01.SHTML en okay bærbar, og vil jeg kunne bruge den som medie center pc..
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den kan sagtens tilsluttes en fladskærm via VGA porten. Men et mediecenter er den jo ikke, der er jo f.eks ikke TV Tuner i den for optagelse af udsendelser, men ellers har den jo mange gode features. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
men kan jeg koble den til mit tv.. og så hvis jeg har hd-dvd film liggende kan jeg så køre dem fra comp , til tv.. det kan man godt ikke ??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som skrevet, til TV med VGA. DVD afspilning JA, BD og HDDVD NEJ. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |