|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 24-Marts-2008 kl. 14:15 |
Hej allesammen Jeg har en rigtigt dårlig internetforbindelse på min PS3. Jeg bruger trådløst internet, og routeren er i den anden ende af huset. Hvad kan jeg gøre for at styrke signalet, udover at rykke routeren tættere på? På forhånd tak for hjælpen Redigeret af Nkaj - 24-Marts-2008 kl. 14:39 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12428 |
![]() |
Du kan eventuelt købe en signalforstærker og sætte den et sted imellem routeren og PS3'en.
|
|
![]() |
|
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Er det sådan nogle her du tænker på?
Redigeret af Nkaj - 24-Marts-2008 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
![]() |
Kuk Kuk
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Nej. Det du linker til er antenner. Du skal have en "Range Booster".
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan jeg finde sådan nogle henne? Jeg kan nemlig ikke finde dem inde på edbpriser.
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
En moderne router, som f.eks DLink DIR-655, kan også hjælpe.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Det er en hamrende sexet router. Pillede ved en forleden, da jeg satte netværk op hos en bekendt. Den har da en hel del finesser som man kun kan savle over. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan man finde sådan en range booster henne? Jeg kan ikke finde den inde på edbpriser.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Nu er edbpriser nok heller ikke det bedste sted at søge sådan noget. Her er en Linksys model:
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Hvorfor ikke? Den model er her på EDBpriser: http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=110753 og flere her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=71& Sort=&Soegeord=extender&chkSoegSaetning =
Redigeret af mufcdk1974 - 26-Marts-2008 kl. 21:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |