|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kirneh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 25-Marts-2008 kl. 13:47 |
Så fik jeg endelig mit Samsung 46 tommer M86 hjem.
Det ser rigtig lækkert ud syntes jeg. Jeg sider ca 3.5 meter fra det. Fra hvad jeg læste så det ud til at det var en ok afstand til et 46 tommer. Men jeg bliver helt svimmel og har fået lidt kvalme af et par timers tv+xbox. Andre der har oplevet det ? Håber det er noget man bare kan vende sig til :) Jeg skal have det op og hænge på vægen. Harald nyborgs vægbeslag vil virke fint til det tv ik ? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg kan bekræfte at sådan havde vi det også i omkring en uges tid da vi fik vores 50" skærm op at hænge... så det er noget vi ihvertfald har vænnet os til, vi har absolut ingen gener i dag
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg kan da godt forstå, at du bliver svimmel, såfremt du "vender" dig for meget. Men jeg tror hurtigt du vænner dig til det. ![]() (sorry, kunne ikke lade være) Mvh, Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Haha den havde jeg fortjent :D
|
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg tror helt sikkert også du vænner dig til det.
Jeg var også lidt svimmel i starten og gæster bemærker det da også af og til. Nu kunne jeg nok godt vænne mig til en 50" ![]() |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Det skulle tilfældigvis ikke have været et first-person shooter spil du spillede på xbox'en?! I så fald er jeg ret sikker på, at det er det, der har gjort dig svimmel. Jeg har selv oplevet svimmelhed på netop sådanne spil - også på alm. CRT skærme og LCD monitorer. Jeg tror det er perspektivet med de fandens skæve vinkler m.v. der gør det. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
En videnskabelig forklaring er faktisk, at det er ligesom køresyge. Hjernen opfatter vores position i rummet gennem øjet, kroppen og balancekernerne i øret.
Når skærmen bliver stor, så er der en uoverensstmmelse mellem det øjet ser, og de signaler man modtager fra kroppen og balancekernerne i øret... Det kan hjernen ikke finde ud af, og man bliver svimmel. ![]() Men det burde være noget i vænner jeg til efterhånden... ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Øhh er du sikker på at det er noget man vil vænne sig til. Hvis man lider af køresyge, så er det da ikke noget man bare kan vænne sig til. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej, jeg er ikke 100% sikker... Hvis man lider kraftigt af køresyge, så kan det godt være svært.
Dog ville jeg mene, i dette tilfælde, at det er et spørgsmål om tilvænning. Det kunne evt. også være en mulighed at indstille TV'et til et mere blødt og "naturligt" billede. Istedet for, det jeg oftest ser på LCD, et meget skarpt, kontrastfyldt og farverigt billede! ![]() EDIT: Ang. køresyge var mere ment som en analogi, istedet for en egentlig sammenligning... ![]() Redigeret af Asklepios - 25-Marts-2008 kl. 15:08 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg spillede bilspil, så måske også derfor :)
Jeg har tidligere haft det ved fps på en 20" lcd man sad lige foran. Men tror helt sikkert også at jeg vænner mig til det (eller vender :) ) Men ellers må jeg jo sende det retur inden de 14 dage og i styedet vælge et 42" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Er det ikke bare fordi du kører for vildt. Vil sgu ikke håbe du kører sådan in real
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |