Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Spacepimp
Bruger
Oprettet: 26-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
|
Emne: Sony SETUP(Nu med billeder) Sendt: 26-Marts-2008 kl. 20:03 |
Setup:
TV: KDL-46X3000
Reciever: STR-DA5300ES
Surround højtalere: SA-FT7ED
Blu-Ray: BDP-300S
Alt er tilsluttet med Tech-Links WIRES XS HDMI kabler.
One Fjernbetjening to rule them all :D
Redigeret af Spacepimp - 26-Marts-2008 kl. 20:53
|
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's.
|
|
Spacepimp
Bruger
|
Sendt: 26-Marts-2008 kl. 20:56 |
Lidt flere billeder:
Redigeret af Spacepimp - 26-Marts-2008 kl. 20:57
|
|
|
edtwodth
Guld medlem
Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Point: 740
|
Sendt: 26-Marts-2008 kl. 23:00 |
Ser godt ud :-)
Hvor tilfreds er du med din str-da5300es? Har du oplevet nogle problemer med den?
Overvejer nemlig selv at købe den (+ et sony 46w3000)
|
|
|
Spacepimp
Bruger
|
Sendt: 26-Marts-2008 kl. 23:09 |
ha9953 skrev:
Hvor tilfreds er du med din str-da5300es? Har du oplevet nogle problemer med den?
|
Jeg må indrømme at jeg er meget tilfreds med dette setup, lyden er fenomenal. Og auto caliberingen(staveplade her) i stereo fungere til et rent 12 tal, især da højtalerene i front er opsat en smule forskudt. Jeg er personligt ret vild med OSD menuen, nem og enkelt og så fungere Bravia Theatre Sync. Med min RDR-HX870 oveni sat til kan jeg køre samtlige 4 enheder via TV fjernbetjeningen.
|
|
|
Spacepimp
Bruger
|
Sendt: 26-Marts-2008 kl. 23:12 |
BTW husk at vent med CA modulerne til Maj, hvis du altså er YouSee bruger, der kommer de kort som understøtter MPEG4 de hjælper på de problemer nogle folk har med W og X modellerne i forhold til CA moduler.
|
|
|
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 00:11 |
hej spacepimp
flot setup
jeg har også forstærkeren 5300 og et 52"x3500 tv,jeg ved rimlig meget om billede men ikke noget om lyd ,jeg har nogle problemer med min forstærker.Hvis jeg vil se film fra min pc vælger jeg video 2 på forstærker .men er så nødt til at have hdmi kabel direkte i tv,for ellers kan jeg ikke få lyd og billede frem,jeg er klar over jeg gør gal men ved ikke hvad,har du en ide hvad jeg gør fejl,jeg har optikal fra pc og dvi fra pc over i hdmi til tv,hvis jeg sætter hdmi i forstærker kan jeg kun vælge lyd eller billede ikke begge på samme gang ????????.
hilsem agger
Redigeret af agger - 27-Marts-2008 kl. 00:16
|
|
edtwodth
Guld medlem
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 00:29 |
Spacepimp skrev:
ha9953 skrev:
|
Jeg må indrømme at jeg er meget tilfreds med dette setup, lyden er fenomenal. Og auto caliberingen(staveplade her) i stereo fungere til et rent 12 tal, især da højtalerene i front er opsat en smule forskudt. Jeg er personligt ret vild med OSD menuen, nem og enkelt og så fungere Bravia Theatre Sync. Med min RDR-HX870 oveni sat til kan jeg køre samtlige 4 enheder via TV fjernbetjeningen. |
Tak for svaret. Med ovenståene beskrivelse er jeg er efterhånden 99,9% sikker på at det bliver da5300es :-) Så kan jeg efterhånden også snart kaldes for sony-freak; harddiskoptager,tv,receiver samt ps3, alle sony :-)
|
|
|
edtwodth
Guld medlem
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 00:30 |
Spacepimp skrev:
BTW husk at vent med CA modulerne til Maj, hvis du altså er YouSee bruger, der kommer de kort som understøtter MPEG4 de hjælper på de problemer nogle folk har med W og X modellerne i forhold til CA moduler. |
Så vidt jeg har læst mig til fungerer det CA modul som hifiklubben sælger, perfekt til de 2 modeller?
|
|
|
Spacepimp
Bruger
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 10:41 |
agger skrev:
hej spacepimp
flot setup
jeg har også forstærkeren 5300 og et 52"x3500 tv,jeg ved rimlig meget om billede men ikke noget om lyd ,jeg har nogle problemer med min forstærker.Hvis jeg vil se film fra min pc vælger jeg video 2 på forstærker .men er så nødt til at have hdmi kabel direkte i tv,for ellers kan jeg ikke få lyd og billede frem,jeg er klar over jeg gør gal men ved ikke hvad,har du en ide hvad jeg gør fejl,jeg har optikal fra pc og dvi fra pc over i hdmi til tv,hvis jeg sætter hdmi i forstærker kan jeg kun vælge lyd eller billede ikke begge på samme gang ????????.
hilsem agger
|
Hej Agger,
Tak for kommentaren.
Personligt kan jeg ikke være til den store hjælp, da jeg aldrig nogensinde får lov til at tilslutte hverken den bærebare eller min stationnære til dette system. Jeg har nemlig været ude og invistere en pæn sum penge i en ny PC med dertilhørende 24" Samsung Syncmaster.
Men en lille hånd kan jeg dog give...
43557090 = Sony Hotline ;)
|
|
|
Spacepimp
Bruger
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 11:02 |
ha9953 skrev:
Spacepimp skrev:
BTW husk at vent med CA modulerne til Maj, hvis du altså er YouSee bruger, der kommer de kort som understøtter MPEG4 de hjælper på de problemer nogle folk har med W og X modellerne i forhold til CA moduler. |
Så vidt jeg har læst mig til fungerer det CA modul som hifiklubben sælger, perfekt til de 2 modeller?
|
Som understøtter MPEG4 dekodning?. så er jeg dybt imponeret da de mig bekendt før bliver lanceret til Maj... Jeg mener ikke at hverken Viaacess eller DLock som HiFi køre med understøtter MPEG4 dekodning på nuværende tidspunkt. REt mig endelig hvis jeg er forkert på den, men jeg er 97,43% sikker...
|
|
|
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 16:53 |
hej det med sony hotline kan jeg måske prøve,har faktisk prøvet det for et par måneder siden da var forstærker så ny at de ikke vidste noget ,så det havde jeg glemt hihi.
hilsen agger
|
|
Mr. Pioneer
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 693
|
Sendt: 28-Marts-2008 kl. 22:34 |
Det billede hvor man ser tv'et i aktion illustrere meget godt hvorfor man