|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Torkild ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 27-Marts-2008 kl. 20:12 |
||
Så er der lidt priser på TH-42PZ85 Denne forhandler er en meget seriøs forhandler, og evt. problemer vil altid blive løst. Altså ikke noget med at risikere, noget med ikke at kunne lavet sit tv ved evt. uheld.
Hej Torkild Så har jeg fået lidt priser.
TH-42PZ85
Ved 1-5 stk. 13499,- inkl. fragt
Ved 6-10 stk. 12999,- inkl. fragt
Ved 11 stk og over 12699,- inkl. fragt.
Jeg undersøger nærmere på 46" og du høre fra mig vedr. priser.
Leverings tid følgere, men de kan levere lige så hurtigt som andre danske butikker.
Prisen på 46" kommer, men den ændre ikke noget på 42" så der kan vi godt begynde og se om der er nok til den helt billige pris
![]() Jeg venter selv på 46" (siger damen at jeg skal
![]() Meld her om du ønsker at være med, men vær seriøs ![]() Hvem er med :
42"
PSkyum 1stk
Redigeret af Torkild - 27-Marts-2008 kl. 22:40 |
|||
![]() |
|||
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
||
Jeg er meget intresseret i 42", men jeg skal bare være sikker på at det er en europa model, og hvornår er der evt. deadline, så vi kan finde udaf den rigtige pris?
Redigeret af Brivani - 27-Marts-2008 kl. 21:11 |
|||
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
|||
![]() |
|||
PSkyum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Jeg skal også have mig en 42" PZ85 og er med på dette køb.
Men vil også gerne have bekræftet at det er Europa model og om det er igennem Panasonic DK. Ville også være rart hvis der blev sat en deadline en af de nærmeste dage, så vi ved hvor lang tid vi skal vente. Er der evt. mulighed for % på vægbeslag hvis det købes samtidig? |
|||
![]() |
|||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
||
Jeg er med på et 46PZ85 + vægbeslag. Min dame siger sjovt nok også at 42" er for lille
![]() Redigeret af DrRetina - 27-Marts-2008 kl. 21:45 |
|||
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
S@ndman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
||
Bliver de leveret samlet eller til hver enkelt?
|
|||
![]() |
|||
Torkild ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
||
inkl. (incl.) Fragt
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er Europa modeller og kan fuldt udbruges i DK Hvis uheldet er ude:
Skulle det ske at din vare går i stykker i garantiperioden, bedes du sende os en mail med dit ordre nr. samt udførlig fejlbeskrivelse. Vi vil her oplyse om apparatet skal retur til os, eller indleveres hos nærmeste autoriserede serviceværksted for det pågældende apparat.
Ang. % på vægbeslag så undersøger jeg dette i morgen.
ALLE : Denne tråd er først og fremmest til 42", en til 46" skal nok komme ![]() Redigeret af Torkild - 27-Marts-2008 kl. 22:42 |
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
Det lyder ikke som et sted man skal købe når de ligefrem skriver på deres hjemmeside at de ikke overholder købeloven, selv TV er begynde at afhente tv som de skal. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg forstår ikke det du skriver. |
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
De skriver. Vi vil her oplyse om apparatet skal retur til os, eller indleveres hos nærmeste autoriserede serviceværksted for det pågældende apparat I følge købeloven skal forhandleren selv hente tv'et. |
|||
![]() |
|||
PSkyum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Der tror jeg du har misforstået noget. Hvis forhandleren tilbyder at hente tv'et så er den en ekstra frivillig service. Og hvis du mener det er fejl, vil du så ikke finde et link til hvor det står i købeloven. -Peter |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er 100% en fejl fra LCD.dk side: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/25/ Det er ikke meningen at man selv skal transportere (større) varer ind til service. Det er en ren misfortolkning fra LCD.DK's side. De har bare at rette ind. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |