|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() Sendt: 28-Marts-2008 kl. 12:42 |
Min musik ligger på en win-server i skab afsides i huset. Den er sat til Hibernate og Wake on lan, hvilket har fungeret problemløst med den mine sb3-er med en opstartid på 20-30 sekunder når jeg tændte dem med fjernbetjeningen. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Du kan jo starte din søgning her : http://forums.slimdevices.com/ Jeg tror ikke der er så mange der kører den fra en PC'er. Og fra en NAS er WOL ikke særlig relevant. Redigeret af kim.t - 28-Marts-2008 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg fandt svaret. The SBC doesn't support WOL yet. Hvis andre ønsker at støtte, indarbejdelse af muligheden kan ønsket fremsættes her. |
|
![]() |
|
tlmadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hej hpdahl Har du fået løst problemet med WOL og Duet'en ?. Jeg spørg fordi jeg har samme opsætning som dig. Dvs. en PC (med RAID) gemt af vejen i kælderen. Med den gamel SQ3 virkede WOL upåklageligt, men da jeg gik over til Duet virkede det ikke længere. Jeg har bare ladet PC'eren kører 24/7 sidden da, men syntes efterhånden det er lidt latterligt, når nu det virkede upåklageligt med SQ3.
Til Kim kan jeg sige at jeg da kender en del der køre SC fra en PC'er (det er der både fordele og ulemper i), uden det skal skille os ad.
mvh. |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
WOL skulle være løst i 7.1 http://bugs.slimdevices.com/show_bug.cgi?id=5378
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Jeg synes nu jeg har set et sted at den skulle supportere WOL fra version 7.01. Jeg har også bøvl med WOL. Jeg kører Squeezecenter på en gammel laptop med xp (10-11W under afspilning med slukket monitor). Min duet kan ikke vække den med WOL fra hibernation eller slukket. Men hvis jeg sætter den i standby, bliver den vækket med det samme igen, med mindre jeg trækker strømmen ud af receiveren. Sender jeg WOL magic packet fra en anden pc på netværket, vågner serveren fint fra alle tre tilstande. Og vågner ikke af sig selv fra standby med receiveren slukket. Jeg kører SC7.01, opgraderer til 7.1 en af dagene og håber det hjælper. Ellers lader jeg bare den bærbare køre 24/7 |
|
![]() |
|
![]() |
Problemet er løst. http://www.slimdevices.com/su_downloads.html Jeg tror, der er flere muligheder, men jeg afbryder bare min afspilning ved at trykke pause og sætte duetten i opladeren. God arbejdslyst
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
I følge ovennævnte tråd så lavede de et par rettelser til 7.01, men der var lige et par detaljer mere... så nu siger de løst med 7.1 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |