|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Syswatch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-Marts-2008 kl. 15:02 |
Hejsa.. Min HTPC er Amd Athlon X64 4400+ 2gb ram. Regner med at det bliver dette kort hvis jeg kan undvære dekoder. Jesper |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
En MPEG decoder på kortet vil formentlig kun dække MPEG-2 MP@ML, svarende til SDTV i MPEG-2. Det kan din CPU sagtens software decode.
Efter min mening er "budget" kortene uden MPEG decoder de bedste, da du bevarer fleksibiliteten til HD og H.264, hvis hardware decoderen ikke understøtter dette. Hvis du skal have hardware understøttelse af decodning, er det meget bedre at gøre dette via grafikkortet, da du så kan udnytte dette til andet end DVB, for eksempel Blu-Ray/HD-DVD eller andet HD materiale. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |