|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 29-Marts-2008 kl. 18:19 |
Hej Hvilken BenQ (W10000) Projector Ceiling Mount kan i anbefale ? Ok hvis den er billige :-) |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Husk at kigge efter hvor tæt på loften den kan komme. Det første ophæng jeg selv havde var elendigt. Projektoren hang 20 cm under loftet og det så temmeligt fjollet ud. Husk at forhandlerne som regel har ret pæne avancer på den slags, så det er ofte en god måde at opnå rabat på. F.eks ved at forlange f.eks kabler og ophæng med i prisen - Men det gælder selvf. kun hvis du ikke har købt projektoren endnu. Jeg har ikke hængt min egen projektor op. Men man går generelt ikke galt med Vogels. Det er et lækkert ophæng fordi projektoren sidder meget tæt på loftet. Men de er alt andet end billige.
|
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Ja den skal tæt på loftet,,, gad vide om denne her kan, den er jo billige
|
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
RigoRigo, jeg har det tilsvarende loftsbeslag til min W10000 og det virker fint.
|
|
![]() |
|
![]() |
HEJ Simsalabim, Du skulle vel ikke have et foto hvordan det ser ud :-) ?
|
|
streetwear |
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Det har jeg nu :-)
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Øhm... recordere.dk vil ikke lige æde billedet selvom jeg har gjort det pænt lille. Send en PM med din mail, så sender jeg det til dig.
Mvh Sim |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hooks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Det kan da godt være at det ser pænt ud at projektoren hænger tæt på loftet, men hvilken højde er optimal ifht. dit rum (og lærred)?
Anyway, jeg er selv ved at skrue en projektor i loftet i min stue (har hidtil kun haft i kælder), og dér er lavt til loftet, så det gælder om at få den så tæt som muligt. Her er hvad jeg har fundet ud af: Chief RPA-U ophænget kommer tættest på af alle <7 cm. Tæt forfulgt af det nye Vogels "design"ophæng (7,6 cm) og så standard Vogels ophænget på 11 cm. Der er også andre ophæng, men de er over 8 cm så vidt jeg har kunne finde ud af. TechHaus tror jeg de hedder er billige med Vogels, det er Cinemagic også. Cinemagic har Chief på deres hjemmeside, men jeg aner ikke om de har low-profile mount'et. CSO i Lyngby bruger Chief ved jeg. Mange andre bikse har SMS o.lign. men dem jeg har kunne finde hænger 11-15 cm ned. Findet du et universalophæng der er kortere end 7,5 cm, så sig endeligt til. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg ville også anbefale et Chief beslag, det er hamrende solidt. Jeg bruger ikke andet i mine installationer
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |