|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 30-Marts-2008 kl. 10:35 |
Hej Jeg har lige geninstalleret mit Vista media center kan nu ikke få billede via HDMI, det havde jeg før. Mit bundkort har onboard x1250 og jeg kører med nyeste Catalyst driver. Så har jeg valgt at den skal force opløsningen 1280x720@50, men der kommer ingen billede. Jeg kan ikke huske hvad jeg stilte den til før jeg geninstallerede, men jeg havde i hvert fald billede over HDMI. Er der nogen der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
1280x720@50 skal virke - men ellers kan du prøve med 1280x720@60 den skal også virke Har du en anden HDMI kilde du kan prøve at tilslutte for at se om HDMI indgangen virker på skærmen ? Husk du skal slukke både skærm og computer når du tilslutter/fjerner HDMI kabel - ellers kan HDMI indgangen i skærmen brænde af.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Nej jeg har desværre ikke andre HDMI kilder, men skal jeg ellers indstille Catalyst på noget bestemt?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Du skal gå ind i catalyst control center, digital panel, HDTV support, og sætte kryds ud for de HDTV opløsninger der står på listen 720p50 Så kan du vælge dem under opløsninger |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har faktisk fået billede på nu, ved at flytte hdmi kablet over i en anden indgang, jeg håber da godt nok ikke at jeg har brændt porten af, den har i hvert fald virket tidligere...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |