|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() Sendt: 31-Marts-2008 kl. 09:04 |
|
Hej alle Er der nogen herinde der ved om apples wireless keyboard virker med winxp? |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
Godt spørgsmål.
Hvis du kan vente med svaret til næste uge skal jeg gerne teste det for dig med Vista. Ingen tvivl om at det er et meget lækkert tastatur... |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
det lille bluetooth gør ihvertfald... både til windows og ps3, der er en enkelt knap der har holdt ureglementeret flyttedag, men kan ikke huske hvilken, tror det må være ½ (står rigtigt på tastaturet, men der dukker noget andet op når man trykker... )
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
Hvordan trykker man Alt-Ctrl-Del på sådan et tastatur ?
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
det har jeg vist ikke haft brug for... men kan prøve om ikke jeg kan huske at tjekke i aften
|
||
||
![]() |
||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
|
Lækkert at høre at det virker, for det er da helt sikkert alf for lækkert. Der er ikke nogle forbindelses problemer af nogen art? Ang. ctrl+alt+del er det egentlig et meget relevant spørgsmål sys jeg:) Men sidder de da ikke hvor de skal? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
"del" findes ikke på et Apple Tastatur. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej det er jo det
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan vel tænkes at en af Apple Special tasterne kan benyttes som del tast. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det kunne være fedt! Men det er vel ikke noget man selv kan sætte op? Redigeret af JFalkenberg - 31-Marts-2008 kl. 12:35 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nu har jeg lige siddet og leget lidt med det... jeg syns ikke umiddelbart jeg kan finde nogen kombi der klarer ctrl+alt+del, så det må man undvære hvis man vil bruge dette...
desuden er ½ og < byttet om, det er ikke noget jeg bruger så tit... så det generer mig ikke så meget... men det er jo dog ikke helt perfekt ![]() |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |