|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() Sendt: 02-April-2008 kl. 15:14 |
Hvis jeg bygger en htpc og installere mediaportal på det.
Kan den så streame film og musik liggende fra en anden computer? |
|
![]() |
|
axlrod ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
of course...
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ganske simpelt endda. Hvis det er filer du har til at lægge på en server eller andet. Kan du evt. bare dele mapperne med ganske alm. share i windows, og så skal du bare finde frem til mapperne på netværket gennem opsætningen af Media Portal.
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
fedt
er der overhovedet nogle ulemper ved mediaportal? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ja, det følger ikke med Windows i stedet for MCE.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ok, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man får den til at vise undertekster (DVB-T) Og den crasher jævnligt, men jeg vil gerne give de en ny chance på en friskinstallleret PC, hvis undereksterne fungerer |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
subtitles enables i MediaPortal Configuration som du kan se under Television, det virker fint med DVB-Cm men man skal køre TV-server for at det virker, såvidt jeg husker. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
MCenterFreak: Det er, vist nok stadig, et krav, at man installerer tv-serveren, samt en plugin til MP for at få det til at virke. MP alene kan ikke vise undertekster.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
sorry Benu - det skrev du jo også
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
Benu : forresten fed aprilsnar forleden - ha ha
|
|
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja nu giver jeg op! Har installeret Mediaportal server Har installeret SQL Server 2005 (hvorfor f.... skal den installeres for at få DVB Subtitles?) Får hver gang connection problemer Ok, så prøver vi den anden mulighed, MySql, stadig uden held Nu er den her maskine totalt ustabil! Starter jeg MediaPortal så tager det syv lange og syv brede før der sker noget Men okay, nu har jeg prøvet, men må konstatere (for mit vedkommende) at DVBViewer er eneste mulighed (det er bare så ærgerligt, for jeg kan i virkeligheden ikke fordrage DVBViewer, og de arrogante mennesker der udvikler og supporterer det det!) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Har du fulgt denne her guide : http://wiki.team-mediaportal.com/TV-Engine_0.3/install-SQL-S erver
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |