|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 10:17 |
Jeg har haft min FireDTV parkeret de sidste 3 måneders tid, da jeg ikke synes den spiller optimalt med Vista Media Center.
Jeg overvejer derfor Sage. Nogen der har prøvet det? Enten med eller uden FireDTV og så blot med almindelig tuner? Hvordan ser det ud med TV Guide til Sage? Findes noget for DK? |
|
![]() |
|
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Jeg har aldrig selv prøvet brugt FireDTV, men mener at der er mange der bruger det med Sage.
Tjek evt herinde: http://forums.sagetv.com/forums/ Mht. TVguide, så kan man relativt nemt sætte et program op til automatisk at hente data fra TV2 og importere dem i SageTV: SageTV EPG 1 SageTV EPG 2 Kig evt også på de andre indlæg om SageTV her i forummet: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35922&KW=s agetv |
|
![]() |
|
nogames ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Takker, tror lige jeg vil brænde et par timer af den kommende weekend og få det op at køre.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Skulle du prøve sage, så brug DVBviewer som network encoder. Denne løsning er lidt omstændelig. Men du for faktisk et perfekt mediecenter med dvb-s-c-t og sågar analog.
Der kræves dog en donation til LM gestion for dualtuner supportmed DVBviewer som networkencoder, men så får du Sagetv med DVBviewers funktionalitet og stabilitet. Redigeret af Patriarken - 07-April-2008 kl. 22:20 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |