|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 14:41 |
Hej! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en ny harddisk til min PS3. Hvad vil i anbefale? 5400 eller 7200 omdrejninger, søgetider osv. Har kigget på en 320GB, men er det overkill? På forhånd tak! Redigeret af Larxox - 04-April-2008 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
5400 - de udvikler mindst varme og er rigeligt hurtige til brug i en PS3...
Mht. størrelsen, så kommer det jo an på, hvad du har tænkt dig at lægge på den... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Husk det skal være en 2.5" harddisk ...! |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jeg har snart denne på vej hjem til min PS3. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=252333 Men der er jo et utal af muligheder. Seagate er anbefalet flere steder på nettet. |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Er Seagate de mest støjsvage? Jeg har en 160 GB Hitachi i min bærbare, og den er i hvert fald ikke just lydløs - omend måden en disk læser og skriver data på vel naturligvis også kan gøre en forskel på støjniveauet. Der er jo nok noget mindre voldsom diskaktivitet i en PS3 end i en Vista PC.
Western Digital skulle vist også have et godt ry, men det er mange år siden jeg selv har haft andet end Maxtor diske i mine PC'ere (med undtagelse af den Hitachi). Okay, det passer ikke helt - jeg har to eksterne WD My Books, men de er jo nok ikke lige helt sammenlignlige med en 2.5" disk. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Samsung er vist en meget støjsvag disk. Kunne ikke høre den der sad i min gamle bærbare.
Og så er det tilmed det billigste mærke.. |
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Min erfaring er at Samsungs er de mest støjsvage og typisk også blandt de billigste. Samsung SpinPoint M5S har fået meget ros rundt omkring på nettet. Bla. på Toms hardware guide. Jeg fik den tå tilbud til 479 kr hos MidtData.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |