|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 01-April-2008 kl. 17:55 |
|
OPDATERET 02-12-2008: nye højttalere modtaget :-)
Ja, så er det min tur til at vise min bio frem. Den bliver mest brugt til film og spil. Den ser sådan ud i øjeblikket: ![]() Ser lidt rodet ud, ja jeg ved det. Men det er kun fordi jeg er ved at skifte lidt ud.
Har nu fået afprøvet mine nye Dali Ikon W2 og Dali Ikon vokal 1 center og jeg synes virkelig jeg har fået bedre lyd i systemet. Og højttalerne er endda ikke kommet op på væggen men står bare på jorden :-)
Spillekonsoller Xbox 360 PlayStation 3 Højtalere Dali Concept [bag] Dali Ikon W2 [Fronter] Dali Ikon Vokal 1 Gale 4080 Subwoofer A/V-receiver SONY STR-DA5300ES Mediacenter Apple Tv med XBMC og Boxee Pladeafspiller Denon DP-29F Dvd Denon DVD-1730 Harddiskoptager Sony RDR-HX710 Yousee HD boks med harddisk
TV
Sony KDL-46W3000 NAS
Buffalo Linkstation Live 1TB Jeg har desuden en hjemmeside hvor jeg præsenterer min bio: www.edtwodth.dk. Jeg vender snart tilbage med mere info og billeder når jeg har det hele på plads. Redigeret af ha9953 - 04-December-2008 kl. 15:30 |
||
![]() |
||
Spacepimp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Hejsa, Ser da spændende ud :) Jeg er lige nød til at høre?, hvorfor skal du vente 3 uger på TV'et?, jeg var inden I sony Center Aarhus den anden dag og de har dem på lager til 18.999,-. En af mine venner har valgt den samme. |
||
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's. |
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Fordi jeg har valgt at give 16000 for den, så venter jeg gerne 1-3 uger :-) Jeg har jo godt nok haft store problemer med et tidligere internetkøb. Men nu har jeg valgt en af danmarks største forhandlere og da de samtidigt har e-mærket (bedre end ingen ting), håber jeg, jeg har valgt rigtigt. |
||
![]() |
||
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Jep det lyder jo rigtig spændene, skal nok blive godt når du får smækket det hele op
![]() |
||
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal du have.
Glæder mig sgu også helt vildt - 8 måneder uden en hjemmebio - det er sgu ikke sjovt ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Postbudet kom i dag med en lille kasse til mig
![]() ![]() Skønt!
Jeg må desværre vente med at få sat dyret op indtil jeg får fundet mig et sted med ordentlig service, hvor jeg kan købe mit nye tv: kdl-46w3000. Itbutikken.dk bestod ikke prøven, så ordren hos dem er slettet. Min oplevelse med happii.dk, hvor receiver og et tv-ophæng er købt, har været yderst positiv, men de kan desværre ikke sige noget om, hvornår tv'et kommer på lager, og man kan ikke bestille varer der er i restordre hos dem. Fair nok, men øv. Overvejer proshop.dk, som jo egentlig er den samme butik som happii.dk (samme ejer), men kan ikke bestille noget før mine penge fra ordren hos itbutikken.dk igen er frigivet på min konto. Hvilket kan tage op til 30 dage... ![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
|
Er du bare generelt ramt af alle de uheld man kan komme ud for på nettet?
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Det lyder lidt sådan...
![]() Iøvrigt et rigtig spændende projekt... ![]() Iøvrigt er det altid sjov at bygge hjemmebio, er selv igang! ![]() Redigeret af Asklepios - 04-April-2008 kl. 17:11 |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ha ha
![]() Ja jeg er efterhånden begyndt at tænke på om jeg er født under en uheldig stjerne ![]() Jeg er efterhånden mega utålmodig for at få det hele på plads, men dog ikke så utålmodig at jeg kunne finde på at bestille tv'et hos getmore.dk f.eks. ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
|
hvis jeg havde dit held/uheld så købte jeg alt i en fysisk butik, og altid incl. udvidet garanti. men din opsætning lyder god. og jeg ønsker dig rigtig held og lykke, med snart at få et tv. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal du have. Men jeg har en indbygget afbryder, der siger, at det er fuldstændig vandvittigt at give de priser de forlanger i butikkerne, når servicen slet ikke følger med alligevel. Jeg har nu heller ikke valgt at købe det det billigste sted. Jeg er skam blevet klogere ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
|
ja, der er man så forskellige. da jeg fik mit sidste tv, var det netop efter at et 25mdr gammelt tv stod af, men jeg havde heldigvis xtra garanti på, og 14 dage senere havde jeg det nye på væggen. det eneste ærgelige var at det gamle kostede 28000.- og jeg kun fik et til 15000 incl. beslag. men igen på de to år var der sket så meget med udviklingen, så det var en bedre tv jeg trodsalt fik.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |