|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 03-April-2008 kl. 21:51 |
Gode forslag søges Gulvhøjtalere til omkring 4-6000 kr nogle der ligger inde med ideer og gode forslag?? mv |
|
![]() |
|
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Er prisen pr. styk eller pr. par?
|
|
Pioneer 508XD, Pioneer SC-2024, Panasonic BDT110, AppleTV, PCH A-200
B&W CDM9NT + CNT + XT2, BK Monolith DF |
|
![]() |
|
Rygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
UPS. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Elac 207 syntes jeg er et rigtig godt bud...
![]() Syntes de har en dejlig lyd, og ikke mindst er deres diskant verdensklasse, nærmest reference! ![]() De er ikke så kendte, men CSN og CSO holder på Elac... Havde eller kig på audiovector, de bruger også Elac diskanter i deres dyreste serie! Men Elac kan altså noget med de HT, og så gør det jo ikke noget de ser godt ud!! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg kan jo godt li' B&W så jeg vil anbefale dig at høre på f.eks. B&W CM7 til
5.500 kr/stk. De har den gode FST mellemtone som er ret suveræn! |
|
Pioneer 508XD, Pioneer SC-2024, Panasonic BDT110, AppleTV, PCH A-200
B&W CDM9NT + CNT + XT2, BK Monolith DF |
|
![]() |
|
OHJ-1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Hej Rygaard, Har Hørt Focal Profil 928 - wow en flot lyd (skudt lidt over målet, I know) men måske du lige skulle ta en lytter på feks. Focal Chorus 826 V?! http://www.hififreaks.dk/index.produkter.asp Mvh, Ole
|
|
Samsung LE46M87BD-Harmony 525
Samsung SMT-H3106 HD Digital PS3 60GB - Onkyo TX-SR605 - Focal JMlab ![]() Beosound 9000 + Beoport 2xPenta mkIII 2xBeolab 8000 |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Du skal nok kridte skoen og ud og lytte lidt. til den pris kan du få/høre meget forskelligt. Den lyd du leder efter er ikke nødvendigvis den samme som flertallet her kan lide.
Dali, ELAC, B&W, KEF, Audiovector, AudioPro er nogle af dem jeg selv skaql ud at lytte på. Bare brug ørerne ![]() Hvad skal trække dem? |
|
![]() |
|
![]() |
har haft kig på B&W DM604S3 Det der ska trække dem blir købt efterfølgende |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg kiggede også på 600serien for nogle år siden, du kan høre dem i hifiklubben mod Dali'er så har du da lidt at sammeligne med. Der er en del Dali'er i din pris klasse.
Redigeret af Perls - 05-April-2008 kl. 09:08 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er også en ret god højtaler, hvis man er til lidt bas! ![]() 2 fronter m. standere, 1 center samt noget virkelig godt og lækkert kabel der er termineret med bananstik! ![]() Det hele er under 1 år gammelt, og du sparer næsten 50% i forhold til ny pris... ![]() http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38865& PN=1 Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Kan kun anbefale B&W DM683, spiller rigtigt godt. Har haft DM604S3, men 683'eren er en tand bedre. http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/bw_ dm683_hoejttaler_lys_eg.htm Så gør det jo ikke noget den er billigere
|
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |