|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() Sendt: 06-April-2008 kl. 18:53 |
Hej. Jeg er ny ejer af en Kvickly PS3 til 2.695 kr. og kender ikke så meget til PS3. Jeg har et 42" full HD Philips TV, som kan håndtere både 1080p og 1080i. Men når jeg anvender den indbyggede Internet-Browser, fylder den ikke hele skærmen, og teksten er meget lille. Er det muligt, at få browseren til at fylde hele skærmen, og fx. gøre teksten større?? |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Læs vejledninger? http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/brows er/size.html
Se evt. i tools/værktøjer menuen eller prøv at trykke ned på et af to analoge joysticks |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() |
Super - mange tak. Det fungerer nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |