|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() Sendt: 08-April-2008 kl. 09:51 |
Som overskriften antyder, er jeg grundigt træt af Windows Desktop Search, som er blevet installeret på min win XP maskine. Den starter hver gang med at sige "mappen er ikke indekseret", så hvor langsom Stifinders søgemaskine end er, bliver jeg nødt til at bruge den i mangel af bedre.
Jeg kan ikke fjerne programmet i "Fjern og tilføj software" så jeg vil høre om der er der nogen der ved hvordan man fjerner Windows Desktop Search? Findes der andre mere velfungerende søgemaskiner til win XP? Redigeret af MortenBby - 08-April-2008 kl. 09:59 |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Du skulle tage et kig på http://www.x1.com/ ... dette program kigger også i attachments....eks. PDF filer....og så er det super hurtigt. Du kan jo evt. prøve det gratis i 30 dage.
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Tak for tippet, der er bare lige det med de 50$ og godt nok er kursen lav nu men....
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Ja, man får hvad man betaler for |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Google er din ven. Fandt dette på få sekunder: http://www.davidarno.org/2007/10/26/how-to-remove-windows-de sktop-search/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Google Desktop er uforligneligt.
Den kan udbygges med fx. Larry's Any Text File Indexer og Archive Files Crawler. Der er mange muligheder for plugins Venligst Søren |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Copernic Desktop Search er gratis til privat brug. http://www.copernic.com/en/products/desktop-search/index.htm l En af mine personlige favoritter /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de gode tips, jeg vil tjekke dem af.
![]() Der var desværre ikke så mange tips til hvordan jeg slipper af med Windows Desktop Search. |
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hvis ikke du vil følge Sandals råd, kan du bare deaktivere den.
Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Siden det er firmaets computer, tror jeg det er bedst bare at deaktivere den, men hvordan gør man det?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du kan vist højreklikke på proceslinien og skjule søgefunktionen.
Hvis du vil stoppe indeksering, kan du gå ind i administration-->tjenester og stoppe tjenesten Windows Search og sætte starttypen til deaktiveret eller manuelt. Når du i Stifinder trykker F3 (søg), har du så muligheden for at klikke på den almindelige søgefunktion (Desktop Search Companion). Det skulle dog aldrig blive nødvendigt, hvis du installerer Google Desktop eller andet. Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |