Hej Alle
7/8 Nye billeder af setuppet
28/6 Kabler leveret og installeret, har virkelig givet et kæmpe løft til lyden, meget mere detaljeret og ren. kan klart anbefales.
14/6 Onkyo 805 indkøbt og Csn Custom silver cables bestilt, så nu fik bio´en lige en ordentlig opgradering
21/5 Har taget kontakt med Christian fra csn-teknik for at finde en passende hd-reciever som skulle kunne løfte biografen en del, og finde ud af at han kommer forbi og skruer på hele anlægget plus tv så det kan blive så optimeret det kan efter forholdene.
20/5 Pana BD leveret af post dk dagen efter bestilling! ny rekord :-), glæder mig til weekenden at få afprøvet den helt af, spillede lige intro sekvensen på Rouge Assasin og der var sku knald på lyden på min "gamle" Denon, så det bliver fedt at få en HD Reciever i hus.
19/5 ps3 solgt og pana bd30 er bestilt hos nb radio, er sku spændt hvordan den klarer bd frem for ps3
13/5 Så blev der lavet en smule mere på projektet, jeg fik taget mig sammen til at lave stoflågerne færdige, og er blevet ret så glad for resultatet(nu mangler jeg bare at kunne tage nogle billeder uden grums på)
Så blev det efter en weekends arbejde tid til at vise min hjemmebio frem, selvom den ikke er helt færdig endnu.
Først lidt billeder:
Set forfra

Med Ikealys

Med Billede

Close up

Set fra siden
Venstre side af møblet: Onkyo 805

Højre side af møblet:

Baghøjtalerne

De nye låger

De nye Kabler

Mit anlæg:
Pioneer 508xd
Onkyo TX-SR 805 
Xbox360 Elite 120gb
Panasonic bd30
Højtalere:
Front: Dali Concept 8
Center: Dali Concept
Sub: Dali SW12
Baghøjtalere: Dali R1000
Kabler
Optisk: Supra
Hdmi: Supra
Højtalerkabler: Csn Silver cables
Antennekabel: Nyt speciallavet fra lydportalen, fjernede det sidste støj på mit signal
Projekter der er afsluttet:
Låger er ved at blive lavet til møblet. Tjek! 13/05-08
Standalone BD afspiller. Tjek! 19/5-08
Udskiftning af Reciever måske til en Onkyo 805 så jeg kan tage de nye lydformater. Tjek! 8/6-08
Fremtidige Projekter:
Fræse kabler ind i væggen fra fladskærm og baghøjtalere
Yousee HD-Boks.
ISF- Kalibrering
Logitech Remote, pæn lir at styre hele bio´en med en remote
Nye fronter og center, tænker B&W xt serie og Elac 247.
Redigeret af nsane206 - 11-August-2008 kl. 14:02