recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problem med mce fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproblem med mce fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
landrat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: problem med mce fjernbetjening
    Sendt: 07-April-2008 kl. 22:50

Hej, den grønne windows start knap min mce fjernbetjening som normalt sender mig til startside i mce er pludselige holdt op med at virke. Nu blinker billedet bare en enkelt gang når man trykker på den og den skifter ikke væk fra siden som den står på....

Det er ikke fjernbetjeningen den er gal med da jeg har prøvet to forskellige som opfører sig ens.

Nogen der har et forslag til hvad der kan afhjælpe problemet?

Jesper

Amitech media center 581
Panasonic TH42PV600E
Jamo DVD Receiver DMR 61
Til top
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2008 kl. 15:17
Jeg har haft et ligende problem, engang da jeg installerede Mediaportal. Som jeg husker det, løste jeg problemet, ved at køre setup af MCE igen, derefter virkede den grønne knap igen.

Redigeret af Boosterx - 08-April-2008 kl. 15:17
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu