|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 22:51 |
Hey! Nogen der er faldet over Pelican's controller oplader i nogle danske butikker? Har set et fora på nettet som nævner Game i Silkeborg, men jeg søger en butik i Storkøbenhavn... Any1? Link: http://gear.ign.com/articles/828/828344p1.html // mattias |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Hvis det er fordi du ikke vil have din PS3 tændt når du ikke spiller, så er du vel klar over at du også kan oplade controlleren fra en USB port på en PC?
Jeg beklager hvis du allerede vidste det og bare har brug for en seperat oplader af andre grunde ![]() |
|
![]() |
|
charlie2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
[QUOTE=mattias.dk]
Hey! Nogen der er faldet over Pelican's controller oplader i nogle danske butikker? Har set et fora på nettet som nævner Game i Silkeborg, men jeg søger en butik i Storkøbenhavn... Any1? Link: http://gear.ign.com/articles/828/828344p1.html // mattias Jeg har købt min i EB games i Ballerup centeret til 240kr :O) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() |
til 240.- kan man jo næsten købe en ekstra controller. Så er da da altid en der er til opladning Hans |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Men det er nu meget rart at have 2 controllere helt opladet, hvis skal spille mod en anden ![]() |
|
![]() |
|
mattias.dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jo, det vidste jeg godt, men synes langt fra at det er en holdbar løsning... |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, takker - så vil jeg prøve i Indre by først og så arbejde mig ud af, hvis de ikke kan skaffe én hjem |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Ingen der har haft held med at finde den på nettet? Jeg har fundet et par stykker på ebay, men vil helst have et alternativ herhjemme, når der ikke er nogen besparelse.
|
|
![]() |
|
![]() |
EBgames fører dem - jeg købte min på Strøget i København idag og ser at de både findes i Ballerup samt, fra et andet forum, i Silkeborg Så kontakt den lokale EBgames butik og hør dem ad - den er super lækker! |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Så må jeg da hellere lige prøve og høre Gamestop her i Herning, om de kan skaffe den til mig.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Den er sq lidt fræk.. men øh.. skal der så ikke sidde et USB kabel i front af PS3 og glane dumt til mig? Edit: Næææh.. sørme via alm. strøm fra stikkontakten. Jagten er hermed gået ind! Redigeret af MartinJohansen - 07-April-2008 kl. 23:59 |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg min fra Gamestop i Herning til 249.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |