|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 14-Marts-2008 kl. 13:27 |
Hey,
Jeg bruger Vista MCE og fornylig har jeg haft problemer med at optage The Daily Show fra DR2. Jeg har sat VMC til at optage Daily Show som en serie med alle genudsendelser. Nu ser det ud til at i Guide data er de fleste daily show afsnit listet som Gentag/Genudsendelser. Og så virker Series optagelse ikke længere. Det samme er tilfældet med X-factor fra DR1. Er der andre her der oplever det samme? Det kan selvfølgelig være at det blot er guide data på min PC der er gået i kludder. |
|
![]() |
|
tobby ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg har samme problem med den 11. time på DR2, så du er ikke den eneste...
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Ja det er lidt noget bras. Du burde dog kunne sætte den til at optage first run + reruns inde i seris settings. Så bliver alt formodentlig optaget.
|
|
![]() |
|
Christian_S ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Jeg har sat den til first run + reruns. Men det virker ikke.
Når jeg hurtigt kigger i guide data står der "(gentag)" som det første i program beskrivelsen. Det står kun i oversigten hvor man ser alle kanaler side om side. I selve beskrivelsen står der nogen gange genudsendelse, men ikke altid. Daily Show har virket uden problemer tidligere. Det samme med X factor. Jeg tror problemet er kommet i den sidste uges tid. Jeg kan selvfølgelig vælge Daily Show > Andre Visninger og så markere en optagelse ad gangen og få det pågældende program med i optagelser. Har I også problemer med Daily Show? Eller er det blot mig? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan jo vælge i advanced på hvilke dage du vil have den til at optage et givent show og på hvilke kanaler....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige tjekket. Jeg har samme problem med "Den 11. time".
Så hvis tobby også har det problem må det jo være noget med Guide data hvor dem der levere data angiver en forkert attribute. Når jeg laver series recording vælger jeg alle kanaler, alle dage, alle tidspunkter osv. Men hvis programmet har "(gentag)" i beskrivelsen bliver kun det første program optaget. Der er et MS subforum på The Green Button. Jeg prøver at lave en post der om problemet. Det ville stadig være godt at høre om I andre kan genskabe problemet på jeres PCere. - Chr |
|
![]() |
|
eibsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg har præcis samme problem på min MCE (non-Vista). Det er også begyndt for nyligt. Det er kun få serier der virker. Bones, Langt fra Las Vegas, etc. virker - men Daily Show og diverse andre virker ikke :( Fandt du nogensinde en løsning på TGB? Har selv skrevet der, men ikke fået noget brugbart. Mvh. Erik |
|
![]() |
|
![]() |
@eibsen.
Jeg har lavet disse to indlæg på tgb Daily Show DR2 fejl - markeret som gentag altid Hun så et mord - klassificeret som Film, men det er en serie. Data kommer fra BDS: Broadcasting Dataservices Ltd som sikkert er fløjtende ligeglade med kvaliteten af deres data så længe de kan hive et par kroner ud ad microsoft uden at skulle anstrenge sig. - Chr |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |