|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Macbom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() Sendt: 11-April-2008 kl. 22:29 |
Hej,
Et par dage for sent har jeg fået skrabet penge sammen til at købe et nyt surround setup samt en forstærker - for sent i forhold til fælleskøbet på Onkyo + harbo sat/sub sættet- Derfor håber jeg der er nogen herinde der vil forbarme sig over mig, og anbefale mig noget i prislejet 9.000 - 12.000 kr. Helst 7.1 setup, men 5.1 kan måske også accepteres, hvis anlægget er rigtig godt ![]() |
|
![]() |
|
Macbom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
Har siddet og læst en del her på forum, og det ser ud til at der er mange der er godt tilfredse med Onkyo 605.
Hvad er forskellen på de to ? altså Onkyo 605 og 705 ? Overvejer ret kraftigt Onkyo TX-SR605 samt Focal SIB CUB 5.1 sættet. |
|
![]() |
|
![]() |
hehe, jeg sidder lige og skriver lidt med mig selv :)
men i min søgen faldt jeg over denne tyske hjemmeside www.justhifi.de hvor de lige nu har Onkyo SR-705 på tilbud til €675 http://www.justhifi.de/index.php?id=artikel&kat1=&ka t2=&kat3=&hersteller=32&artikel=244 Jeg har lige bestilt en derfra, da det simpelthen var for godt til at gå uden om. Så nu mangler jeg bare højttalerne. ![]() |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Drop 7,1 opsætning i første omgang, du skal have den rette stue til det, din lytteposition skal min. være 1,5 meter fra bagvæg.
Køb 605 eller den nye 606 når den kommer. Det er vigtigt at bruge så mange penge som muligt på højtalere. Forslag til højtalere er mange og det er jeg ikke lige inde i i den prisklasse. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, tak. Det har også været det springende punkt for mig, da jeg ikke lige umiddelbart synes at stuen kunne bære 7.1, som det står lige nu i hvert fald.
Som du kan se ovenover, så har jeg bestilt 705'eren i tyskland til samme pris som 605 koster herhjemme, så det går jeg ud fra er en god handel :) |
|
![]() |
|
![]() |
Bump - I håb om at der er flere der har lyst til at give deres mening til kende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |