|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 27-Maj-2005 kl. 11:02 |
Hej allesammen, Jeg er på udkig efter et nyt tv. Men jeg er ikke helt inde i den jungle det er Det kan fås for 8k, men får man meget for pengene her, eller er der andre i vil anbefale? /Niko |
|
![]() |
|
Niko ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Men hvad koster sådan et så? |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogle gode sider til at tjekke priser på??? Jeg har kigget en del efter nogle, men jeg synes det er svært at finde nogle gode sider |
|
![]() |
|
Rookie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Hej Niko Prøv Elgiganten - Sony 32" FQ86 - en rigtig lækkerbisken, står til 8.999 men de har den ind imellem til 7-8.000 på tilbud. Det er et kanon fjernsyn adrian |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() |
Du kan evt checke www.dvdpriser.dk der kan du se priserne på de forskellige Tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |